Κοινοποιήστε το στο Facebook / Post It To Facebook

Σάββατο 2 Μαΐου 2009

ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΟΛΙΒΙΕ ΣΟΡΛΕΝ


Πανευτυχής δήλωσε ο Σορλέν σε συνέντευξη του στην «Εξέδρα». «Ευχαριστώ τον ΠΑΟΚ για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε από την πρώτη στιγμή που πάτησα το πόδι μου στη Θεσσαλονίκη» τόνισε ο Γάλλος μέσος του ΠΑΟΚ. Σε ότι έχει να κάνει με τα μεταγραφικά η ομάδα δεν κάνει κινήσεις ακόμη, αφού θέλει να δώσει βάρος στους αγώνες των πλέι οφ που ακολουθούν.

Μετά από διαπραγματεύσεις με την Ρεν ο ΠΑΟΚ κατάφερε να δέσει για τα επόμενα δυο χρόνια τον Γάλο μέσο της, Ολιβιέ Σορλέν. Το θέμα τον Θεσσαλονικιών είχε να κάνει με το αν θα συμφωνούσε στα οικονομικά με την πρώην ομάδα του παίκτη. «Κλείστε τον άμεσα» ήταν η εντολή του προέδρου του ΠΑΟΚ, Θοδωρή Ζαγοράκη, και η υπόθεση προχώρησε άμεσα.

Το Σάββατο (02/05) θα υπάρξει ολοκληρωμένη εικόνα για το αν τελικά ο ΠΑΟΚ θα δώσει στη Ρεν 300 ή 250.000 ευρώ, σε δύο μάλιστα δόσεις, με την υπογραφή 150.000 ευρώ και τα υπόλοιπα το επόμενο καλοκαίρι. Σε περίπτωση που ο Δικέφαλος του Βορρά αγωνιστεί τα επόμενα δύο χρόνια σε ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ, θα πρέπει να δώσει στην Γαλλική ομάδα 100.00 ευρώ. Αυτό το ποσό βέβαια καθόλου δεν προβληματίζει τους υπεύθυνους του ΠΑΟΚ.
Δια στόματος Φερνάντο Σάντος και Ζήση Βρύζα έμαθε ο Ολιβιέ πως θα παραμείνει στον ΠΑΟΚ, και πανευτυχής δηλώνει στην «Εξέδρα»: «Ευχαριστώ τον ΠΑΟΚ για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε από την πρώτη στιγμή που πάτησα το πόδι μου στη Θεσσαλονίκη, όπως επίσης τους μάνατζέρ μου Μισέλ Μανουέλο και Ανδρέα Ικίμη», τόνισε αρχικά ο Γάλλος μέσος για να συμπληρώσει: «Θα κάνω ό,τι μπορώ έτσι ώστε αυτά τα δύο χρόνια που θα μείνω στον ΠΑΟΚ να πετύχουμε τους στόχους μας. Φέτος, πέρασα το πρώτο εξάμηνο σε μία ομάδα που δεν ανήκα στο σύνολό της και ένα δεύτερο που αισθάνομαι σημαντικό μέλος της. Είμαι ικανοποιημένος από την επιλογή που έκανα γιατί ο ΠΑΟΚ διεκδικεί κάτι παραπάνω από τη Ρεν, αφού η συμμετοχή στο Τσάμπιονς Λιγκ είναι κάτι πολύ μεγαλύτερο από αυτή στον τελικό Κυπέλλου που θα αγωνιστεί η πρώην ομάδα μου», είπε ο Σορλέν.

Σε ότι έχει να κάνει με την συμφωνία των δυο πλευρών τόνισε: «Ημουν αισιόδοξος πως οι δύο ομάδες θα τα βρούνε. Από την πρώτη μέρα που ήρθα στον ΠΑΟΚ, φρόντισα να μπαίνω στα παιχνίδια δυνατά και να προσπαθώ όσο μπορώ. Αυτό θα κάνω και τώρα. Ειλικρινά, δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου να ήμουν σε μία ομάδα που θα εξασφάλιζε το Τσάμπιονς Λιγκ και δεν θα έπαιζα επειδή θα έφευγα. Εχω την ευκαιρία να αγωνιστώ για πρώτη φορά σε μία μεγάλη διοργάνωση και είναι κάτι που το θέλω πάρα πολύ».

Ο 29χρονος Γάλλος αναφέρει για τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ: «Στο εξάμηνο που είμαι στη Θεσσαλονίκη γνώρισα την ομάδα και αυτή εμένα. Εγώ είμαι υποχρεωμένος στον προπονητή μου που με εμπιστεύτηκε, όπως και στη διοίκηση, αλλά και τη Ρεν που, παρά τα όσα συνέβησαν, μου φέρθηκε καλά στο τέλος. Αυτό που θέλω να ξέρει ο κόσμος είναι πως έμεινα σε μία ομάδα που εγώ και η οικογένειά μου το θέλαμε πολύ. Ελπίζω έπειτα από δύο χρόνια να είμαστε σε θέση να ανανεώσουμε κι άλλο τη συνεργασίας μας».

Source(http://www.exedrasports.gr/default.asp?pid=34&artID=23778&catid=24)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας/Post Your Comment

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου