Κοινοποιήστε το στο Facebook / Post It To Facebook

Παρασκευή 12 Ιουνίου 2009

Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΣΙΡΙΛΟ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΛΩΣΕΙΣ



Έφτασε για λογαριασμό της ομάδας μας ο Μπούνο Τσιρίλο ένα σημαντικό μεταγραφικό απόκτημα για το κέντρο της άμυνας όπου μαζί με τον Πάμπλο Κοντρέρας αναμένεται να αποτελέσει ένα σημαντικό και αξιόπιστο αμυντικό δίδυμο.
Ο παίκτης πέρασε ιατρικές εξετάσεις και ακολούθως μετέβη στο γήπεδο της τούμπας όπου έγινε και η παρουσίαση του.

οι πρώτες του δηλώσεις σαν παίκτης του ΠΑΟΚ

"Καταρχήν θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη που όλες αυτές τις μέρες δεν έχω κάνει κάποιες δηλώσεις. Απλά είχε παρθεί η απόφαση να βρεθούμε όλοι μαζί και να σας μιλήσω. Νιώθω πολύ τυχερός και τιμή που θα φορέσω την φανέλα του ΠΑΟΚ", ήταν το πρώτο σχόλιο του Μπρούνο Τσιρίλο και πρόσθεσε: "Δεν υπήρχανε κάποια προβλήματα. Πριν από δύο χρόνια είχε υπάρχει ένα ενδιαφέρον χωρίς όμως να φθάσουμε σε συμφωνία".

Για το πώς βλέπει την νέα χρονιά είπε: "Γνωρίζω ότι ο ΠΑΟΚ την στιγμή αυτή έχει ένα πολύ σημαντικό πρότζεκτ. Από την στιγμή που μου δόθηκε η ευκαιρία δεν το σκέφτηκα πολύ και πλέον θέλω να τα πάμε πολύ καλύτερα την νέα χρονιά".

Όταν του ζητήθηκε να θέσει στόχους για την νέα χρονιά τόνισε: "Γνωρίζω ότι ο ΠΑΟΚ κόντραρε όλες τις ομάδες πέρσι και του χρόνου ακόμα περισσότερο. Δεν είναι σωστό να μιλάμε για στόχους αλλά να συνεχίσουμε στον ίδιο δρόμο", ενώ για τον ρόλο που έπαιξε στην απόφασή του ο Φερνάντο Σάντος δήλωσε: "Με χαροποιεί πολύ το γεγονός ότι θα έχω έναν προπονητή που με γνωρίζει και τα χαρακτηριστικά μου και είχαμε μία καλή χρονιά στην πρώτη μου στην Ελλάδα. Το πιο σημαντικό όμως είναι η ιστορία της ομάδας".

Σε ερώτηση για τους φιλάθλους του ΠΑΟΚ ο Τσιρίλο επισήμανε πως: "Όσο θυμάμαι όταν ήταν αντίπαλοί μου ήταν πολύ επικίνδυνοι. Τώρα που θα τους έχω μαζί μου με χαροποιεί ιδιαίτερα", ενώ για το φλερτ του ΠΑΣ Γιάννενα μαζί του είπε: "Θα ήθελά να ευχαριστήσω τον πρόεδρο του ΠΑΣ Γιάννενα και την ομάδα για το ενδιαφέρον του και ότι με ήθελαν στην ομάδα τους με οποιοδήποτε κόστος. Από την στιγμή όμως που ήρθε η πρόταση του ΠΑΟΚ δεν το σκέφτηκα".

Για το ότι αναμένεται να έχει αντίπαλό του τον Πάμπλο Κοντρέρας για μια θέση στην βασική ενδεκάδα του ΠΑΟΚ της νέας χρονιάς τόνισε: "Ξέρω ότι είναι ένας πάρα πολύ καλός παίκτης. Από την πλευρά μου όμως αυτό που έχω να υποσχεθώ είναι ότι θα κάνω το παν για να κερδίσω την εμπιστοσύνη του προπονητή μου και των συμπαικτών μου".

Σε ερώτηση για το αν βλέπει μέσα από την παρουσία του στον ΠΑΟΚ την κατάκτηση ενός τίτλου είπε: "Πιστεύω ότι είναι πολύ φυσιολογικό για έναν παίκτη ότι θέλει να κερδίσει έναν τίτλο. Θα πρέπει να είμαστε ρεαλιστές. Να περάσουμε οπωσδήποτε στους ομίλους του Europa League και μέσα από το πρωτάθλημα να παλέψουμε για την έξοδό μας στο Champions League", κι όσο για την επιλογή του να αποδεχθεί την πρόταση του ΠΑΟΚ ξεκαθάρισε πως: "Υπάρχει ένας προπονητής που γνωρίζω και ότι με διάλεξε ένας πρόεδρος και ένας τεχνικός διευθυντής που ήταν σημαντικοί παίκτες κάνανε την επιλογή πιο εύκολη για μένα", και κατέληξε: "Στις 29 του μήνα θα είμαι έτοιμος".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας/Post Your Comment

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου