Κοινοποιήστε το στο Facebook / Post It To Facebook

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2009

DARIO KRESIC:OTAΝ ΕΒΛΕΠΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΠΑΟΚ....ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΜΟΥ


Εγινε σήμερα το πρωί και η επίσημη παρουσίαση του Dario Kresic στο γήπεδο της Τούμπας με τον Κροάτη τερματοφύλακα να παίρνει την φανέλα με το νούμερο 91,
Στην συνέχεια έκανε τις παρακάτω δηλώσεις όπου έδειξε τον θαυμασμό του για τον κόσμο της ομάδας και ενθουσιασμένος για το μεγάλο κεφάλαιο που ανοίγει στην καριέρα του η μεταγραφή στον ΠΑΟΚ....

"Κάθε φορά που έπαιζα με τον Πανιώνιο σε αυτό το γήπεδο πάντα μου έκανε εντύπωση η ατμόσφαιρα των οπαδών και πάντα είχα ως όνειρο να αγωνιστώ για αυτούς. Όσο για την απόφασή μου είχε να κάνει με το επίπεδο και την σοβαρότητα που είδα ότι υπάρχει στον ΠΑΟΚ".

Για την διαφορά απαιτήσεων σε σχέση με τον Πανιώνιο είπε:

"Καταλαβαίνω ότι ο ΠΑΟΚ είναι πολύ μεγαλύτερη ομάδα. Θα πρέπει να βλέπουμε όμως το κάθε παιχνίδι ξεχωριστά γιατί το ποδόσφαιρο παραμένει το ίδιο όπως και η μπάλα".

Για τους στόχους του με τον ΠΑΟΚ;

Ο Κράσιτς επισήμανε ότι: "Είμαι παίκτης που μου αρέσει να βλέπω το κάθε παιχνίδι ξεχωριστά. Θα πρέπει να κυνηγάμε τους τρεις βαθμούς σε κάθε παιχνίδι και αν το κάνουμε αυτό τότε μπορούμε να πετύχουμε κάτι το εξαιρετικό".

Για το ότι θα έχει να συναγωνιστεί τον Κώστα Χαλκιά

"Είμαι πάντα έτοιμος γι αυτό. Μου αρέσει να έχω έναν συναγωνιστεί για μία θέση στην ενδεκάδα αλλά είμαι πάντα έτοιμος για αυτό".


Για το μήνυμα που θα ήθελε να στείλει στους φιλάθλους του ΠΑΟΚ δήλωσε:


"Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι νιώθω πολύ ευχαριστημένος και χαρούμενος και να τους πω ότι θα δώσουμε τα πάντα για να φθάσουμε σε κάτι εξαιρετικό".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας/Post Your Comment

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου