Κοινοποιήστε το στο Facebook / Post It To Facebook

Τρίτη 23 Ιουνίου 2009

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΦΩΤΑΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ PAOK SUPPORTERS


Ο νεοαποκτηθείς μέσος του ΠΑΟΚ μίλησε στην εκπομπή Paok Supporters του Extrasport για την επιστροφή του στην Τούμπα και τους προσωπικούς του στόχους.

''Είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφω στην ομάδα μετά από 10 χρόνια. Πιστεύω ότι τα πράγματα θα είναι εντελώς διαφορετικά αυτή την περίοδο, τότε ήταν αλλιώτικα. Ο Μπάγεβιτς είχε πεί να πάω δανεικός για ένα χρόνο και την επόμενη χρονιά θα γύριζα στον ΠΑΟΚ. Δεν ξέρω όμως και εγώ πως βρέθηκα στο Αιγάλεω ως ελευθερος. Πάντως και το Αιγάλεω μου έκανε καλό γιατί έπαιξα ποδοσφαιρο και κατάφερα να δείξω κάποια στοιχεία από την αξία μου”.

“Με τον Ζήση Βρύζα ήμασταν συμπαίκτες πριν από 10 χρονια. Τον γνωρίζω αρκετά καλά. Ο ΠΑΟΚ είναι μία νέα προοπτική στην καριέρα μου. Θα πρέπει να κοιτάξουμε ένα προς ένα στόχο ξεχωριστα. Και το πιο βασικό θα είναι να προσπαθήσουμε να μπούμε στους ομίλους του αναβαθμισμένου κυπελλου ΟΕΥΦΑ. Θα συνμφωνήσω με τον πρόεδρο που είπε ότι η ομάδα πήγε πολύ καλά πέρυσι. Θέλω να πιστεύω ότι θα κάνουμε κάτι καλύτερο την νεα σεζόν. Να κάνουμε ένα βήμα παραπάνω σε σχέση με την περσινή σεζον και να διεκδικήσουμε, εφόσον το φέρουν οι συνθήκες ακόμη και τον τίτλο. Πάντως η συμμετοχή στους ομίλους του ΟΥΕΦΑ είναι ένας βασικός στόχος. Μέσα από την σκληρή και ομαδική δουλειά θα πραγματοποιήσουμε τις φιλοδοξίες μας''.

''Γνωρίζω πολύ καλά που έρχομαι. Θελω να πιστεύω ότι θα μπορέσω να καθιερωθώ σε ένα μεγάλο σύλλογο όπως είναι ο ΠΑΟΚ. Κάποια στιγμή θα ήθελα να χτυπήσω την πόρτα της εθνικης. Και μακάρι να τα καταφέρω. Το κυριότερο όμως που θέλω είναι να προσφέρω στην ομάδα μου και να βοηθήσω στην νέα προσπάθεια που γίνονται. Είναι πολύ καλό να γίνονται μεταγραφές ουσίας. Ο ΠΑΟΚ ηταν η ομάδα που έκανα τα πρώτα μου ποδοσφαιρικά βήματα. Πιστευα ότι θα ήταν δύσκολο, να επιστρέψω όμως μετά από 10 χρόνια γύρισα στην ομάδα που αγάπησα και την έχω στην καρδιά μου. Πιστευω ότι με όλα τα παιδιά θα ταιριάξω και δεν θα έχω κανένα πρόβλημα. Στην πρώτη προπόνηση θα ειμαι παρών και ανυπομονώ. Αυτή την στιγμή ειμαι στην ιδιαίτερη πατρίδα μου στην Καλαμάτα και την Κυριακή θα αναχωρήσουμε για να έρθουμε στη Θεσσαλονίκη”.

“Θα κάνουμε ότι είναι δυνατό για να τους κάνουμε χαρούμενους τους φιλάθλους του ΠΑΟΚ αυτή την χρονιά. Αρχής γενομένης από το πρώτο παιχνίδι στο κυπελλο ΟΥΕΦΑ. Εχουμε ένα μήνα για το πρώτο παιχνίδι. Δεν έχω συνεργαστεί ξανά με τον κύριο Σάντος, όμως ανυπομονώ να αρχίσω την προετοιμασία μαζί του και με τους υπόλοιπους παίκτες και να δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας”.
Source(http://ultraspaok.gr/,
http://www.extrasport.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=621:----extrasport&catid=13:2009-04-07-11-42-41&Itemid=2

Τα διαρκείας έφτασαν τα 5,953 σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας/Post Your Comment

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου