Κοινοποιήστε το στο Facebook / Post It To Facebook

Τετάρτη 22 Ιουλίου 2009

ΖΛΑΤΑΝ ΜΟΥΣΛΙΜΟΒΙΤΣ : Ο ΠΑΟΚ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ


Ο Ζλάταν Μουσλίμοβιτς θα είναι και φέτος το βαρύ πυροβολικό της επίθεσης του ΠΑΟΚ. Ο Βόσνιος επιθετικός πέτυχε στο πρώτο μισό του περσινού Πρωταθλήματος 7 γκολ όμως στην συνέχεια σίγησε. Για την νέα χρονιά που ανοίγει σε λίγες ημέρες με το ευρωπαϊκό παιχνίδι κόντρα στην Βαλερέγκα το «αλάνι» δηλώνει αποφασισμένο για μια μεγάλη σεζόν. Ο Μουσλίμοβιτς μίλησε από το Άρνεμ της Ολλανδίας όπου προετοιμάζεται ο Δικέφαλος του Βορρά για όλους και για όλους, μη διστάζοντας να αποκαλέσει τον ΠΑΟΚ σπίτι του…


- Εχει αρχίσει μία πολύ σημαντική σεζόν της καριέρας σου, με δεδομένο ότι στο τέλος της μπορεί να έχει εξασφαλιστεί η παρουσία της Εθνικής Βοσνίας στο Μουντιάλ...


«Από αυτό το πρίσμα είναι σίγουρα σημαντική, όπως είναι και για τον ΠΑΟΚ. Κάθε χρόνο όμως κάθε ποδοσφαιριστής θέλει να βελτιώνεται, να 'μεγαλώνει' μέσα στο γήπεδο. Αναζητεί τα καλύτερα αποτελέσματα και ατομικά, αλλά και ως κομμάτι ενός συνόλου».

- Στην προηγούμενη σεζόν είχες έναν άχαρο ρόλο στην επίθεση της ομάδας, αφού πάλευες μόνος. Φέτος πιστεύεις ότι θα έχεις μεγαλύτερη υποστήριξη;

«Εγώ είμαι στρατιώτης του ΠΑΟΚ. Ο,τι μου ζητήσει ο προπονητής να κάνω, αυτό θα κάνω. Ο προπονητής είναι αυτός που κρίνει και αποφασίζει πώς θα παίξει μία ομάδα. Πληρωνόμαστε για να κάνουμε αυτό που ζητεί. Δεν είναι δικό μου θέμα να αναφέρομαι στο πώς θα παίζει η ομάδα»

- Πέρσι δεν έκανες προετοιμασία και σου βγήκαν στη διάρκεια κάποια μικροπροβλήματα τραυματισμών. Τώρα που ξεκίνησες από την αρχή, βλέπεις να σου πηγαίνει καλύτερα η χρονιά;

«Το ότι είμαι από την πρώτη μέρα στην προετοιμασία είναι πολύ καλό. Γνωρίζω πλέον ακριβώς τι θέλει ο προπονητής από εμένα αλλά και από τα άλλα παιδιά. Πέρσι, ήρθα στο τέλος, πάλεψα να μπω στη νοοτροπία της ομάδας και έκανα ό,τι μπορούσα. Δεν λέω ότι θα είναι εύκολα τα πάντα για εμένα, αλλά υπάρχουν σίγουρα καλύτερες συνθήκες. Θα ξεκινήσουμε ένα πρωτάθλημα που δεν είναι καθόλου εύκολο, όλες οι ομάδες είναι ενισχυμένες και εμείς πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας μόνο ένα πράγμα. Τη σκληρή δουλειά».

- Πέρσι, η ομάδα πήρε πολλές νίκες έχοντας καλή αμυντική συμπεριφορά και πετυχαίνοντας γκολ στις λίγες φάσεις που έκανε. Θα δούμε κάτι διαφορετικό φέτος;

«Κάθε φορά που ο ΠΑΟΚ αγωνίζεται πρέπει να πετυχαίνει τη νίκη. Οντως έτσι λειτουργήσαμε την περσινή σεζόν, αλλά αν θέλουμε να κάνουμε κάτι καλύτερο φέτος πρέπει να λειτουργήσουμε καλύτερα στην επίθεση. Και, βέβαια, ο πρώτος που πρέπει να πάει καλύτερα, είμαι εγώ».

- Στατιστικά, υπήρξε ένα μυστήριο γύρω από την απόδοσή σου. Μέχρι τον Ιανουάριο κατάφερες να πετύχεις επτά γκολ, όμως στη συνέχεια δεν σου πήγε η χρονιά. Είναι κάτι που το σκέφτηκες έντονα;

«Από τη στιγμή που η αφλογιστία μου δεν στοιχίζει, αφού η ομάδα κέρδιζε και ήταν σε καλό μομέντουμ, δεν με νοιάζει κιόλας. Είναι πολύ καλό για την ομάδα να έχει αρκετούς παίκτες που σκοράρουν, όπως και θα πρέπει να πάρουν περισσότερα γκολ οι μέσοι μας. Ακόμη κι όταν δεν σκοράρω, φροντίζω με το παιχνίδι μου να βοηθάω τους συμπαίκτες μου να το κάνουν. Εγώ υπηρετώ τον ΠΑΟΚ και τον βοηθάω να νικήσει. Οταν έρχεται η νίκη είμαστε όλοι ικανοποιημένοι».

- Υπάρχουν διαφορές με τις τρεις μεγάλες ομάδες της Αθήνας; Πλην του μεγαλύτερου μπάτζετ βέβαια...

«Σίγουρα και υπάρχουν, αφού δεν τους κερδίσαμε σε κανένα παιχνίδι. Ακόμη και τα πουλιά στα δέντρα το ξέρουν αυτό, δεν χρειάζεται να ρωτήσετε τον Μουσλίμοβιτς. Εμείς πρέπει να κοιτάμε τι κάνει ο ΠΑΟΚ. Εμείς είμαστε ο ΠΑΟΚ και δεν μας απασχολεί ο αντίπαλος. Και εμείς έχουμε πράγματα που δεν έχουν αυτοί, όπως για παράδειγμα τον κόσμο μας. Οπως όλοι βελτιώνονται έτσι πρέπει κι εμείς να κάνουμε το ίδιο για να τους φτάσουμε και να τους νικάμε. Τα λεφτά για εμένα είναι τίποτα. Εντεκα μπαίνουν αυτοί στο γήπεδο, έντεκα εμείς. Πρέπει να δίνουμε τις μάχες μας με τρόπο αθλητικό χωρίς να ξεφεύγουμε από τα όρια. Με πάθος και με δύναμη. Αν ο αντίπαλος είναι καλύτερος και μας κερδίσει, τότε θα τον συγχαρώ».

- Πιστεύεις ότι υπήρχαν εξωγενείς παράγοντες που δεν άφησαν τον ΠΑΟΚ να κερδίσει;


«Δεν υπάρχει τίποτα άλλο εκτός από εμάς τους ίδιους. Ούτε οι διαιτητές μας φταίνε ούτε οι άλλες ομάδες. Δεν με νοιάζουν αυτοί άλλωστε και δεν θέλω καν να τους ξέρω. Θέλω κάθε μέρα να γινόμαστε καλύτεροι, να αισθανόμαστε καλύτεροι και να παίζουμε πιο σωστά για τη νίκη».

- Πολλές ήττες όμως προήλθαν από τον εκνευρισμό που δείξατε, από τις κόκκινες κάρτες...


«Δεν πρέπει να κάνουμε τα ίδια λάθη. Πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι στον ΠΑΟΚ. Κι εγώ τρώω συνεχώς κλοτσιές. Γι' αυτό υπάρχει διαιτητής για να τις δει. Δεν θα αφήσω τον εαυτό μου να παρασυρθεί, απλώς θα πω από μέσα μου 'άστο και θα προχωρήσω'. Δεν πρέπει να αφήνουμε κανέναν να μας επηρεάζει αρνητικά. Ο ΠΑΟΚ μπορεί να τις κερδίσει όλες αυτές τις ομάδες, αρκεί να το πιστέψει και να το προσεγγίσει σωστά».

- Αν σε ρωτήσει ένας φίλος σου τι είναι ο ΠΑΟΚ, τι θα του απαντήσεις;

«Να ξέρετε ότι οι μισοί Βόσνιοι διεθνείς έχουν τον ήχο του ΠΑΟΚ στο κινητό τους. Με έβλεπαν να ζω όμορφες στιγμές και με ρωτούσαν τι συμβαίνει. Οταν τους έλεγα, έδειχναν ευτυχισμένοι που βρήκα μία ποδοσφαιρική στέγη. Μάλιστα, κάποιοι με ρωτούσαν πώς θα γίνει να έρθουν όταν είδαν κάποια βίντεο στο Ιντερνετ. Είναι όμως αρκετά ακριβοί για εμάς».

- Στην καριέρα σου δεν έμεινες σε πολλές ομάδες και δεύτερο χρόνο. Θεωρείς πως στον ΠΑΟΚ βρήκες το σπίτι σου;


«Πρέπει όλοι να καταλάβετε ότι ο ΠΑΟΚ μού έδωσε περισσότερα από κάθε άλλη ομάδα και ως άνθρωπο αλλά και ως ποδοσφαιριστή. Εχουμε ως οργανισμοί την ίδια ιδιοσυγκρασία και δεν δυσκολεύτηκα να προσαρμοστώ».

- Αν φτάσουμε στο τέλος της σεζόν, με τι θα ήσουν ικανοποιημένος;

«Τις ευχές τις κρατάς μέσα σου, αλλιώς δεν πραγματοποιούνται. Αν σας την πω, θα είναι κακή τύχη. Πάντως πολλοί και από εσάς θέλουν το ίδιο πράγμα. Με τις ευχές όμως δουλειά δεν γίνεται. Πρώτα απ' όλα πρέπει να δουλέψουμε πολύ σκληρά. Πέρσι, σκεφτόμασταν παιχνίδι με παιχνίδι και γι' αυτό πήγαμε καλά. Μας βοήθησε αυτή η λογική. Γνωρίζω ότι υπάρχει μεγάλη πίεση, καλώς εννοούμενη και από τον κόσμο και από τις εφημερίδες. Η πίεση είναι καλή, σε κάνει μεγάλη ομάδα. Μόνο έτσι θα πετύχουμε κάτι καλύτερο».

- Κάποιες φήμες κυκλοφόρησαν ότι θα πας σε ομάδα της Τουρκίας...


«Παρέμειναν φήμες. Εγώ ποτέ δεν μίλησα με κανέναν. Πάντα, όταν πήγαινα στην Εθνική, γυρνώντας υπήρχαν δημοσιεύματα. Αν κάποιος αποφασίσει πού θα αγωνιστώ, αυτός είμαι εγώ».

- Θα πήγαινες σε άλλη ελληνική ομάδα;


«Οχι, δεν θα πήγαινα. Είμαι πολύ καλά στον ΠΑΟΚ και δεν συντρέχει κανένας λόγος για να πάω οπουδήποτε αλλού».
Photobucket

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας/Post Your Comment

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου