Κοινοποιήστε το στο Facebook / Post It To Facebook

Δευτέρα 10 Αυγούστου 2009

MICHAEL PAPADOPOULOS : Ο ΠΑΟΚ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΟΜΑΔΑ


Η κληρωτίδα έφερε την Χέρενφεϊν απέναντι στον ΠΑΟΚ, στα πλέι οφ του Γιουρόπα Λιγκ, κάτι που σημαίνει ότι ο ελληνικής καταγωγής Τσέχος επιθετικός, Μίχαλ Παπαδόπουλος, θα βρεθεί απέναντι στην ομάδα που υποστήριζε από μικρός όπως δήλωσε ο ίδιος σε σημερινές του ραδιοφωνικές δηλώσεις στο Μετρόπολις.

«Είμαι εδώ στην Ολλανδία και τη Χέρενφεϊν. Θα είναι δύσκολα τα παιχνίδια με τον ΠΑΟΚ, αλλά και ωραία ταυτόχρονα. Θα είναι απίστευτο το παιχνίδι στην Τούμπα, γιατί από μικρός υποστηρίζω τον ΠΑΟΚ, όπως και οι γονείς μου. Είναι η αγαπημένη μας ομάδα, δεν το κρύβω πως είμαι ΠΑΟΚτσής».

Για την την ομάδα της Χέρενφειν όπου και αγωνίζεται τόνισε:
«Προσπαθώ να βελτιώνομαι, να είμαι καλός για να παίζω. Δεν αρχίσαμε καλά το πρωτάθλημα, αλλά έχουμε καλή ομάδα και νομίζω ότι θα πάμε καλύτερα στην συνέχεια. Τώρα παίζουμε με την Φίτεσε στην έδρα μας και μετά στην Τούμπα. Την ξέρω καλά την Τούμπα, έχω βρεθεί μια φορά εκεί. Θυμάμαι παίκτες του ΠΑΟΚ, που απέκλεισαν την Άρσεναλ, όπως ο Καφές, ο Φραντζέσκος και ο Βρύζας».

1 σχόλιο:

  1. αφού είσαι ΠΑΟΚ τσης πες και τις άλλες τουλίπες να κάτσετε να χάσετε στο χαλαρό γιατί έχομε παιχνίδι και με τον πανιώνιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιο σας/Post Your Comment

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου