Κοινοποιήστε το στο Facebook / Post It To Facebook

Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2009

ΜΠΡΟΥΝΟ ΤΣΙΡΙΛΟ : Ο ΠΑΟΚ ΕΙΝΑΙ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΙΚΗ


Συνέντευξη παραχώρησε ο Μπρούνο Τσιρίλο στο αθλητικό Site Contra και μιλάει για την ομάδα μας τον ΠΑΟΚ τον Φερνάντο Σάντος και τον Θ.Ζαγοράκη τονίζοντας ότι ο ΠΑΟΚ είναι ομάδα που του ταιριάζει και αγωνίζεται παντού για την νίκη.

Όταν ακούσαμε ότι επρόκειτο να γυρίσεις ξανά στην Ελλάδα οι περισσότεροι είπαν ότι η ομάδα που σου ταιριάζει είναι ο ΠΑΟΚ. Το πιστεύεις αυτό;

«Ημουν ενήμερος για το πάθος που έχει ο ΠΑΟΚ ως σύλλογος και τώρα που παίζω εδώ είμαι ευτυχής γι’ αυτό. Αγωνίστηκα δύο χρόνια στην ΑΕΚ, νομίζω ότι έπαιξα καλά και οι οπαδοί της μ’ αγάπησαν. Και εγώ το ίδιο βέβαια. Το ίδιο κλίμα συνάντησα και στην ομάδα του ΠΑΟΚ. Είναι ένα περιβάλλον που μ’ αρέσει πολύ».

Σκέφτεσαι από τώρα τα ντέρμπι με την ΑΕΚ;

«Σκέφτομαι απλά πως θα νικήσουμε σ’ αυτά τα δύο παιχνίδια. Μόνο αυτό. Σίγουρα η ημέρα που θα αντιμετωπίσω την ΑΕΚ θα είναι μία περίεργη ημέρα για μένα. Στην ΑΕΚ, όπως είπα και προηγουμένως, έχτισα καλές σχέσεις, κυρίως με τον κόσμο. Όταν αρχίσει το παιχνίδι όμως, να είναι όλοι σίγουροι ότι θα τα δώσω όλα για τον ΠΑΟΚ. Ο ΠΑΟΚ είναι τώρα η ομάδα και γι’ αυτόν νοιάζομαι».

Πως θα χαρακτήριζες αυτή τη δεύτερη συνεργασία που έχεις με τον Φερνάντο Σάντος;

«Το ότι ο Φερνάντο Σάντος είναι προπονητής του ΠΑΟΚ ήταν ένα καλό επιχείρημα για να πω ναι στην πρόταση που μου έκανε η ομάδα. Ξέρω ότι ο κόουτς με ήθελε και αυτό ήταν πολύ σημαντικό για μένα. Η σχέση μου μαζί του είναι εξαιρετική, ένα εξίσου σημαντικό στοιχείο. Από εκεί και πέρα όταν μου έγινε η πρόταση δεν χρειάστηκαν παρά μόνο δύο λεπτά για να πω το ναι. Ξέρω ποια είναι η ιστορία του ΠΑΟΚ. Αλλωστε όταν έφυγα από την ΑΕΚ, το όνειρό μου ήταν να ξαναέρθω στην Ελλάδα. Και ο ΠΑΟΚ μου είπε: «Ναι, έλα».

Συνεργάστηκες στην ΑΕΚ με τον Ντέμη Νικολαϊδη και τώρα συνεργάζεσαι στον ΠΑΟΚ με τον Θοδωρή Ζαγοράκη. Τι διαφορές έχεις εντοπίσει μεταξύ τους;

«Για μένα υπάρχει διαφορά. Αλλά θα την κρατήσω για μένα».

Αυτό είναι υπονοούμενο για τον Νικολαϊδη;

(Γελάει με νόημα) «Ο Ζαγοράκης είναι ο πρόεδρος που μου ταιριάζει και έχω καταλάβει πόσο αγαπάει την ομάδα. Για τον Νικολαϊδη δεν θέλω να μιλήσω, είναι κάτι που ανήκει στο παρελθόν της ζωής μου και εγώ θέλω να κοιτάξω μπροστά».

Ο ΠΑΟΚ μπορεί να παλέψει από φέτος για την κατάκτηση του ελληνικού πρωταθλήματος;

«Το μόνο που μπορώ να πω ότι είναι ο ΠΑΟΚ έχει καλή ομάδα. Εχει τη νοοτροπία να πάρει όλα τα παιχνίδια. Δεν ξέρω αν θα καταφέρει ή όχι αλλά μ’ αυτήν τη νοοτροπία κατεβαίνει σε κάθε γήπεδο. Όταν τελειώσει το πρωτάθλημα, θα δούμε αλλά το δεδομένο είναι αυτό: Ο ΠΑΟΚ θα παίζει παντού για τη νίκη. Και μ’ αυτή τη λογική όλα είναι πιθανά».

Σας έχει επηρεάσει ο αποκλεισμός από το Europa League;

«Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα μ’ αυτό, ειλικρινά. Όλα είναι πιθανά στο ποδόσφαιρο, το έχω βιώσει αυτό στα χρόνια που παίζω σε επαγγελματικό επίπεδο. Στα παιχνίδια κόντρα στη Χέρενφεν αποδείξαμε ότι είμαστε καλύτερη ομάδα αλλά η μπάλα δεν ήθελε να μπει στα δίχτυα και έτσι αποκλειστήκαμε. Θα μπορούσαμε βέβαια να είχαμε παίξει και καλύτερα. Τώρα έχουμε αφήσει πίσω αυτόν τον αποκλεισμό και αφιερωνόμαστε στο πρωτάθλημα».

Ποια γνώμη έχεις σχηματίσει για το αγωνιστικό επίπεδο της ελληνικής Λίγκας;

«Κάθε χρόνο τα πράγματα γίνονται καλύτερα. Τείνει να πλησιάσει το επίπεδο των προηγμένων, ποδοσφαιρικά, χωρών. Εμένα τουλάχιστον μου αρέσει γιατί σχεδόν κάθε ματς είναι ανταγωνιστικό. Υπάρχουν επίσης άνθρωποι τρελοί για το ποδόσφαιρο και αυτό όπως ξέρετε είναι κάτι που λατρεύω (γελάει). Υπάρχει πρόοδος με λίγα λόγια».

Πως θα ήθελες να σε θυμάται το κοινό όταν σταματήσεις την καριέρα σου;

«Θα ήθελα να με θυμούνται σαν παίκτη που τα έδινε όλα όταν έμπαινε μέσα στο γήπεδο. Σαν άνθρωπο που το ποδόσφαιρο ήταν το πάθος του. Από εκεί και πέρα, κάθε οπαδός θα έχει τις δικές του αναμνήσεις από μένα. Ενας του ΠΑΟΚ, θα θυμάται κάποια νίκη του ΠΑΟΚ. Ενας οπαδός της ΑΕΚ το γκολ κόντρα στην Αντερλεχτ για παράδειγμα».

Μέσα στα γήπεδα ξέρουμε όλοι το ταπεραμέντο σου. Πως είσαι εκτός γηπέδων;

«Καμία σχέση! Είμαι πολύ ήρεμος. Δεν ξεχνάω αμέσως τα παιχνίδια αλλά μετά από μία ημέρα, ναι τα έχω ξεχάσει. Ο Τσιρίλο της καθημερινής ζωής δεν έχει καμία σχέση με τον Τσιρίλο των γηπέδων. Δίνω πολύ πάθος στο ποδόσφαιρο για να το βγάζω και εκτός δουλειάς».

Tα λάθη σου στους αγώνες τα θυμάσαι όταν επιστρέφεις σπίτι;

«Ναι, σίγουρα. Μερικές φορές βλέπω και τα βίντεο των αγώνων. Το θεωρώ πολύ σημαντικό και το κάνω. Εχει τύχει και να δω βίντεο και να πω «Χριστέ μου, έπαιξα χάλια σήμερα». Πάντα θέλω να κοιτάω στον καθρέφτη και να βλέπω τι πηγαίνει λάθος έτσι ώστε να βελτιώνομαι και να μην μένω στάσιμος. Βρίσκεις τα λάθη σου στον αγώνα και προσπαθείς να τα βελτιώσεις στην αμέσως επόμενη προπόνηση. Ακόμα και ο Καναβάρο κάνει λάθη».

Εχεις στο μυαλό σου την ιδέα να ασχοληθείς με την προπονητική;

«Ναι, έχουν μπει στο μυαλό μου τέτοιες σκέψεις αλλά ακόμα δεν ξέρω με σιγουριά να σας πω. Το σίγουρο είναι ότι θα παίξω ακόμα 5-6 χρόνια ποδόσφαιρο καθώς νομίζω ότι τα πόδια μου με κρατάνε ακόμα. Μετά θα εξετάσω όλα τα ενδεχόμενα. Δεν αποκλείω τίποτα».

Βλέπεις ιταλικό ποδόσφαιρο;

«Μερικές φορές, ναι. Αλλά δεν τρελαίνομαι κιόλας να παρακολουθώ ποδόσφαιρο σπίτι. Προτιμώ να ηρεμώ. Η δουλειά μας έχει άγχος και όταν δεν προπονούμαι θέλω να αλλάζω παραστάσεις. Αλλά εντάξει, ένα Μίλαν-Ιντερ θα το δω. Η ομάδα μου βέβαια είναι η Νάπολι».

Και μία τελευταία, κρίσιμη ερώτηση: Αθήνα ή Θεσσαλονίκη;

«Δεν τις ξεχωρίζω. Μ’ αρέσουν και οι δύο, ειλικρινά. Εμένα, έτσι και αλλιώς, μου αρέσει γενικά η Ελλάδα και ο κόσμος της, όχι κάποια πόλη ιδιαίτερα».

Source:http://www.contra.gr/Soccer/Hellas/Superleague/PAOK/250842.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας/Post Your Comment

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου