Κοινοποιήστε το στο Facebook / Post It To Facebook

Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2009

ΣΕΡΤΖΙΟ ΚΟΝΣΕΙΣΑΟ:ΑΠΟΛΥΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ Ο ΒΡΥΖΑΣ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΟΚ


Το έργο που άφησε ο Ζήσης Βρύζας, ύστερα από την ανάληψη της προεδρίας της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, θέλει να συνεχίσει ο Σέρτζιο Κονσεϊσάο από τη θέση του τεχνικού διευθυντή.

«Είναι μία δύσκολη μέρα για μένα καθώς πήρα την απόφαση να σταματήσω το ποδόσφαιρο. Οφείλω πάντως να ευχαριστήσω το Θεό για ότι κατάφερα να κάνω. Έπαιξα πολλά χρόνια επαγγελματικά ποδόσφαιρο και νιώθω γεμάτος. Κατάφερα να κατακτήσω 11 τίτλους, έξι στην Πορτογαλία και πέντε στην Ιταλία. Να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου όλους τους προπονητές, τους ποδοσφαιριστές και κάποιους από τους διοικητικούς που έχω συνεργαστεί. Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ για την οικογένεια μου που με στήριξε σε αυτά τα δύσκολα χρόνια κυρίως εκτός Πορτογαλίας. Όπως επίσης και τους γονείς μου που δεν είναι πια μαζί μας. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω όλους τους δημοσιογράφους που συνεργάστηκε είτε αρμονικά, είτε λιγότερο αρμονικά, σε όλες τις χώρες που έπαιξα ποδόσφαιρο. Θα ήθελα επίσης να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον πρόεδρο και στο Δ.Σ. του ΠΑΟΚ για την τεράστια τιμή που μου κάνανε, να πάρω αυτή την θέση. Με τον τρόπο αυτό θα συνεχίσω να βρίσκομαι κοντά στην οικογένεια του ΠΑΟΚ και θα κάνω ότι είναι δυνατό για να περάσω στο νέο δρόμο που χαράσσω στη ζωή μου, προσπαθώντας να έχω όσο το δυνατόν περισσότερες επιτυχίες, όπως συνέβη και στο ποδόσφαιρο», ανέφερε αρχικά ο Πορτογάλος.

Για το πότε πήρε την απόφαση αυτή ο Σέρτζιο Κονσεϊσάο τόνισε: «Αυτές οι αποφάσεις δεν λαμβάνονται σε μία στιγμή. Υπήρχαν κάποιες συζητήσεις. Η ομάδα του ΠΑΟΚ θεώρησε ότι αυτή ήταν η κατάλληλη στιγμή. Κι εγώ θεώρησα ότι πολύ καλώς έγιναν όλες αυτές οι συζητήσεις και αποφασίσαμε την στιγμή αυτή να κάνουμε αυτή την κίνηση».

Για το γεγονός ότι ο ΠΑΟΚ δεν είναι εύρωστος οικονομικά και ίσως δεν μπορεί να ξοδέψει πολλά χρήματα για μεταγραφές, ο Πορτογάλος απάντησε πως: «Αυτά τα θέματα μπορούν να λυθούν αρκεί να υπάρχει μία πολύ καλή επικοινωνία, που θα υπάρχει, με τον πρόεδρο και τον προπονητή».

Για το χρονικό διάστημα της συμφωνίας με τον ΠΑΟΚ για την θέση του τεχνικού διευθυντή επισήμανε: «Είναι πολύ νωρίς να θέσουμε τέτοια ζητήματα. Το πιο σημαντικό είναι τι θα κάνουμε αυτή τη σεζόν. Να έχουμε μία καλή σχέση με τον πρόεδρο και τον προπονητή και στο τέλος να δούμε πως θα ενεργήσουμε από εκεί και πέρα».

Για το αν θα έπρεπε να αποχαιρετήσει τον κόσμο μέσα από το γήπεδο και ενδεχομένως από ένα παιχνίδι, ο Κονσεϊσάο τόνισε: «Με αυτό τον τρόπο έγινε. Όπως είπα το σκεφτήκαμε πολύ καλά. Υπήρχε μία γενικότερη αποδοχή απ΄ όλους τους άμεσα εμπλεκόμενους. θεωρήσαμε ότι αυτό που έπρεπε να γίνει και αυτό έγινε».

Για το αν θα υπάρχει κάλυψη του κενού που αφήνει… ο ίδιος πλέον στην ομάδα είπε χαμογελώντας: «Να δημιουργήσουμε από τώρα προβλήματα»; Συνεχίζοντας πάντως τόνισε πως: «στόχος μας είναι να δώσουμε συνέχεια στο πλάνο που έχει τεθεί από την διοίκηση του ΠΑΟΚ. Το πιο σημαντικό είναι να συνεχίσουμε σαν μία γροθιά. Εγώ θα παλεύω για τα συμφέρονται του ΠΑΟΚ με κάθε τρόπο. Φυσικά εγώ δεν λέω ότι μου κατέβει στο κεφάλι. Όλα γίνονται με συνεννόηση με την διοίκηση και τον προπονητή».

Για το γεγονός πως θα συνεργάζεται πλέον με πρώην συμπαίκτες του αλλά και με τον Φερνάντο Σάντος, τον οποίο είχε μέχρι πρότινος προπονητής δήλωσε: «Πρώτα απ΄ όλα οι αντιδράσεις των πρώην συμπαικτών μου ήταν ξεκάθαρα θετικές. Ως αρχηγός είχα κάποιες παραπάνω ευθύνες, όμως θεωρώ ότι την δουλειά μου την έκανα αρκετά καλά. Με αγκάλιασαν σε αυτή την απόφαση. Σε ότι αφορά τον κ. Σάντος, είναι τιμή να δουλεύεις με έναν τέτοιο προπονητή που χαίρει σεβασμού και εκτίμησης σε Ελλάδα και Πορτογαλία. Όσο χαρούμενος που ήμουν όταν συνεργαζόμασταν σαν προπονητής και ποδοσφαιριστής, άλλο τόσο είμαι και τώρα που θα εργάζομαι ως τεχνικός διευθυντής».

Για την δουλειά που πρέπει να κάνει στην Ελλάδα ο τεχνικός διευθυντής, ο Σέρτζιο Κονσεϊσάο διευκρίνισε: «Πρώτα απ΄ όλα για να μπορέσουμε να έχουμε το απόλυτο πρότυπο του τεχνικού διευθυντή πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας τον σημερινό πρόεδρο τον κ. Βρύζα. Πρέπει να έχει μία πολύ καλή σχέση με όλους και να είναι όλοι μία γροθιά. Να υποτάξουν τα προσωπικά τους θέλω για το όφελος της ομάδας και έτσι να προχωράει».

Για το που θα χρειαστεί ενίσχυση η ομάδα τον Ιανουάριο και κυρίως αν θα αποκτηθεί επιθετικός αφού ο ΠΑΟΚ αντιμετωπίζει πρόβλημα στο εύκολο γκολ, ο Κονσεϊσάο απάντησε: «Είναι νωρίς για να μιλήσουμε επ΄αυτού. Αυτή είναι η πρώτη μου μέρα που αναλαμβάνω καθήκοντα τεχνικού διευθυντή. Θα υπάρχουν συζητήσεις με τον προπονητή, θα μου πει που χρειάζεται ενίσχυση η ομάδα και με την σύμφωνη γνώμη της διοίκησης θα κάνουμε τις κινήσεις που θέλουμε. Όμως είναι ακόμη νωρίς».

Για τον σκοπό της επίσκεψης των Σα Πίντο, Βίτορ Μπαία, Φερνάντο Κόουτο και τον πρόεδρο της Σταντάρ Λιέγης κ. Ντ΄ Ονούφριο στην πόλη της Θεσσαλονίκης, ο Πορτογάλος νέος τεχνικός διευθυντής του ΠΑΟΚ τόνισε: «Θα ήθελα να τους ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου που ήρθαν και βρίσκονται εδώ μαζί μας. Ο Λουτσιάνο ήταν μάνατζερ μου όλα αυτά τα χρόνια. Με τους τρεις ποδοσφαιριστές μας δένει μεγάλη φιλία. Ήμασταν 8-9 χρόνια μαζί στην εθνική. Βρισκόμασταν μαζί σε ομάδας, όπως με τον Κόουτο που ήμασταν στην Λάτσιο και στην Πόρτο, με τον Σα Πίντο στην Σταντάρ, με τον Μπαία στην Πόρτο… Τους ευχαριστώ που ήρθαν για να μου ευχηθούν καλή επιτυχία. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν περιθώρια για συνεργασίες στο μέλλον».

Για το αν υπήρχαν ανάλογες προτάσεις από ομάδες της Πορτογαλίας και από την Σταντάρ Λιέγης ο Κονσεϊσάο επισήμανε: «Δεν θέλω να μιλήσω για άλλες καταστάσεις. Νιώθω μέλος της οικογένειας του ΠΑΟΚ. Είναι μεγάλη μου τιμή να βρίσκομαι στην θέση αυτή και θέλω να συγκεντρωθώ σε αυτό. Ενδιαφέρον μπορεί να υπήρξε, μπορεί και όχι. Είμαι υπερβολικά ευχαριστημένος από την συνεργασία μου με τον ΠΑΟΚ».

Για το γεγονός ότι έρχεται ένα κλασικό ντέρμπι με τον Άρη, όπου ο Σέρτζιο Κονσεϊσάο θα είναι στην κερκίδα πλέον ως τεχνικός διευθυντής τόνισε: «Περισσότερο νευρικός θα είμαι που θα βρίσκομαι εκτός παρά μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Όλοι ξέρουμε πόσο μεγάλο ντέρμπι είναι και τι ιδιαιτερότητες υπάρχουν. Θεωρώ πάντως ότι ο ΠΑΟΚ θα κάνει ένα πολύ καλό παιχνίδι και θα κερδίσουμε ένα παιχνίδι που θέλει πολύ τόσο η οικογένεια όσο και οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ».

Για το αν βρίσκει και στον ΠΑΟΚ κάποιες από τις μεγάλες στιγμές της πλούσιας καριέρας του, ο Κονσεϊσάο απάντησε: «Για μένα μεγάλη στιγμή είναι οποιαδήποτε νίκη στην καριέρα μου. Συνεπώς και στον ΠΑΟΚ έχω ζήσει μεγάλες στιγμές. Από μικρή ηλικία είχα το πνεύμα του νικητή και ήταν από τα βασικά χαρακτηριστικά που είχα σαν ποδοσφαιριστής. Έζησα λοιπόν μεγάλες στιγμές στον ΠΑΟΚ όπως και στις προηγούμενες ομάδες και είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίσω να ζω. Τελειώνοντας θέλω να δώσω τα συλληπητήρια μου στον Αντόνιο Ντε Νίγκρις που δυστυχώς απεβίωσε. Είναι πολύ άσχημο αυτό που συμβαίνει στο ποδόσφαιρο. Όλη η οικογένεια του ΠΑΟΚ βρίσκεται στο πλευρό της οικογένειας του».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας/Post Your Comment

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου