Κοινοποιήστε το στο Facebook / Post It To Facebook

Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2009

ΤΖΟE ΜΠΙΖΕΡΑ:ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ Η ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ


Ο Ουρουγουανός ποδοσφαιριστής μας Τζόε Μπιζέρα μίλησε για την επιστροφή του στην αγωνιστική δράση όσο και για τους στόχους του.

Για την επιστροφή του στην αγωνιστική δράση είπε: "Προέρχομαι από ένα μεγάλο διάστημα απουσίας από τους αγωνιστικούς χώρους, εξαιτίας του τραυματισμού μου. Κάτι το οποίο δεν θέλει κανένας ποδοσφαιριστής αφού όλοι θέλουμε να είμαστε στην διάθεση της ομάδας. Πλέον το έχω ξεπεράσει και όλα αυτά ανήκουν στο παρελθόν. Έχω μπει στις προπονήσεις με την υπόλοιπη ομάδα και αισθάνομαι πολύ καλά αλλά χρειάζομαι να αποκτήσω ρυθμό καθώς βρισκόμουν εκτός ποδοσφαιρικής δράσης τους τελευταίους δύο μήνες. Πλέον είναι στο χέρι του προπονητή μου να κρίνει πότε θα είμαι έτοιμος ώστε να βοηθήσω κι εγώ την ομάδα μου. Όπως είπα και πριν προπονούμαι με την ομάδα εδώ και δύο εβδομάδες και θα συνεχίσω να δουλεύω σκληρά για να καλύψω το χαμένο έδαφος ώστε να είμαι έτοιμος όποτε με χρειαστεί ο προπονητής μου και να φωνάξω παρών".

Για την μέχρι τώρα πορεία του ΠΑΟΚ τόνισε: "Η ομάδα έχει αποκτήσει μια σταθερότητα αν και δεν ξεκίνησε το πρωτάθλημα τόσο καλά όσο θα θέλαμε όλοι μας. Σίγουρα υπάρχουν κάποια πράγματα στα οποία χρειάζεται βελτίωση αλλά αυτό είναι ένα θέμα το οποίο θα το κρίνει ο προπονητής για να γίνουμε καλύτεροι. Είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι. Πιστεύω ότι όπως πήγαμε καλά πέρυσι θα τα πάμε και φέτος".

Για την διεκδίκηση του Κυπέλλου Ελλάδος και αν αποτελεί πρόκληση δήλωσε πως: "Το να κατακτήσουμε το Κύπελλο θα είναι κάτι το πολύ σημαντικό. Όπως κάθε χρόνο ο ΠΑΟΚ έχει ως στόχο του την συμμετοχή την Ευρώπη αλλά και την κατάκτηση ενός τίτλου. Έχουμε μπροστά μας το Κύπελλο και θα πρέπει να συνεχίσουμε την προσπάθεια μας με σταθερά βήματα και χωρίς να κάνουμε λάθη. Προς το τέλος της χρονιάς θα κάνουμε τον απολογισμό, θα δούμε πως τα πήγαμε στην διάρκεια της και θα είναι πολύ σημαντικό στον απολογισμό μας αυτό να έχουμε σηκώσει και το Κύπελλο".

Για το διάστημα της απουσίας του είπε: "Το διάστημα της απουσίας μου ήταν δύσκολο για εμένα. Προσωπικά, ζω για το ποδόσφαιρο και θα ήθελα κι εγώ όλον αυτόν τον καιρό να βοηθάω την ομάδα μου. Όλοι είμαστε επαγγελματίες ποδοσφαιριστές και όταν πάμε σε μια ομάδα θέλουμε να κάνουμε κάτι και να πετύχουμε σε αυτήν. Έτσι τουλάχιστον αισθάνομαι εγώ προσωπικά και να δίνω πάντα το 100% των δυνατοτήτων μου. Για αυτό και θέλω σε κάθε παιχνίδι να είμαι μέσα στο γήπεδο ώστε να βοηθάω την ομάδα μου και να κάνω αυτό για το οποίο με πήρε".

Για τα προσωπικά του όνειρα με την φανέλα του ΠΑΟΚ επισήμανε πως είναι: "Τα όνειρα μου είναι συνδεδεμένα με τον ΠΑΟΚ. Έχω βάλει μπροστά μου κάποια στοιχήματα και θέλω να τα κερδίσω. Αυτή τη στιγμή είμαι ΠΑΟΚ. Έχω συμβόλαιο για ακόμη 1,5 χρόνο με τον ΠΑΟΚ και οι στόχοι μου συνδέονται άμεσα με τον ΠΑΟΚ. Αν το μέλλον με βρει σε κάποια άλλη ομάδα τότε οι στόχοι μου θα είναι ίδιοι με εκείνους που θα έχει αυτή".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας/Post Your Comment

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου