Κοινοποιήστε το στο Facebook / Post It To Facebook

Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2009

ΝΙΚΟΣ ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ:ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΠΛΕΟΝ ΞΑΝΑ ΤΑ ΠΑΤΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ


Έχω βρει ξανά τα πατήματα μου δήλωσε ο Νίκος Αραμπατζής ο οποίοςμιλάει για τον πανηγυρισμό του και για την προσπάθεια που κάνει!

«Σημασία έχει ότι ύστερα από όσα περάσαμε στην αρχή της σεζόν και ειδικά με τα όσα βίωσα εγώ με τον τραυματισμό μου από την περσινή σεζόν, ήθελα να έχω γενικά μια καλή παρουσία. Να συνδυάσω τις καλές εμφανίσεις με γκολ και να βοηθήσω την ομάδα μου. Πιστεύω ότι εδώ και καιρό έχω βρει τα καλά πατήματά μου στο γήπεδο. Το πιο σημαντικό είναι να κερδίζει ο ΠΑΟΚ. Αυτό ήθελα και αυτό ζητάω. Το σημαντικό είναι ότι βρήκα τον εαυτό μου στην ομάδα ύστερα από μεγάλη προσπάθεια».

Καταλήγοντας και σε ότι αφορά τον πανηγυρισμό του τη στιγμή του γκολ αλλά και τα θετικά σχόλια του προπονητή του, Φερνάντο Σάντος, ανέφερε: «Νομίζω ότι ο τρόπος που πανηγύρισα το γκολ δείχνει όχι μόνο πόσο το ήθελα αλλά και πόση σημασία είχε για την ομάδα και την προσπάθεια που κάνει. Είναι πολύ σημαντικό να το δηλώνει ο προπονητής μου. Η αλήθεια είναι ότι επικρατεί έντονος συναγωνισμός στην ομάδα. Είχα τη θέληση και την πίστη για να κάνω την προσπάθεια να επανέλθω και νομίζω ότι πια έχω φτάσει σε ένα πολύ καλό σημείο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα εφησυχάσω και ότι δεν υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας/Post Your Comment

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου