Κοινοποιήστε το στο Facebook / Post It To Facebook

Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2009

ΠΑΜΠΛΟ ΓΚΑΡΣΙΑ :Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ


Ο Πάμπλο Γκαρσία αναχώρησε για την Ουρουγουάη όπου και θα περάσει τις γιορτές των Χριστουγέννων,μίλησε για το πρώτο δώρο που πήρε από τους γονείς του και τις ευχές του στους οπαδούς του ΠΑΟΚ.

“Θα ήθελα να ευχηθώ σε όλο τον κόσμο, σε όλους τους ανθρώπους, είτε ασχολούνται με το ποδόσφαιρο, είτε όχι, να είναι υγιείς. Να υπάρχει ειρήνη, που είναι πολύ σημαντικό γεγονός. Οι καιροί που ζούμε είναι πολύ δύσκολοι και το αντιλαμβάνονται όλοι. Να έχουμε λοιπόν την υγεία μας και να υπάρχει ειρήνη σε όλο τον κόσμο. Όσο για τους οπαδούς μας, τους φιλάθλους του ΠΑΟΚ, θέλω να ευχηθώ κάτι πολύ σημαντικό. Επειδή αισθάνομαι σαν ένας από τους οπαδούς του ΠΑΟΚ, εύχομαι στο μέλλον να πάρουμε τόσους τίτλους, όσους δικαιούμασταν σαν ΠΑΟΚ τα προηγούμενα χρόνια. Και το τονίζω για τα επόμενα χρόνια, γιατί ο ΠΑΟΚ δικαιούται να πάρει περισσότερα. Το βασικότερο από όλα όμως είναι ότι οι φίλαθλοι, η διοίκηση, οι παίκτες, να είμαστε ενωμένοι σαν μια γροθιά. Η ενότητα θα φέρει περισσότερες διακρίσεις. Θέλω δηλαδή να τονίσω πως με την ενότητα μπορούμε να πετύχουμε πολλά περισσότερα. Θέλω να αισθανθώ το ίδιο κλίμα ενότητας, όπως το είχα συναντήσει από την πρώτη ημέρα που ήρθα στον ΠΑΟΚ”.

ΤΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ ΠΑΜΠΛΟ


Είναι απόλυτα αφοσιωμένος στην οικογένειά του και το δείχνει με τις πράξεις του. Ο Γκαρσία φρόντισε να ετοιμάζει μία έκπληξη. Για τη σύζυγό του Λάουρα και τα τρία παιδιά τους. Αγόρασε δώρα για όλους, τα έβαλε κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο του σπιτιού τους και όταν επιστρέψουν στην Θεσσαλονίκη στις 28 Δεκεμβρίου θα τους δώσει τα δώρα επί ελληνικού εδάφους. Είναι κάτι που δεν γνωρίζουν, τόσο η σύζυγός του, όσο και τα τρία τους παιδιά, καθώς είχαν αναχωρήσει νωρίτερα για την Ουρουγουάη.


Όπως έλεγε μάλιστα ο Γκαρσία, σε αυτή την ανθρώπινη συζήτηση που κάναμε: “Εμείς μεγαλώσαμε με τα αδέλφια μου σε μια πολύ ευτυχισμένη οικογένεια. Η αγάπη περίσσευε. Δεν ήμασταν πλούσιοι, όμως ήμασταν αγαπημένοι. Αρκεί να σας πω ότι οι γονείς μου, μας μεγάλωσαν με αξίες, αρχές, ιδανικά. Είναι αλήθεια ότι περιμέναμε δώρα. Όμως δώρα παίρναμε, μία φορά τον χρόνο. Τώρα, τα παιδιά παίρνουν δώρα, τα Χριστούγεννα, την Πρωτοχρονιά, το Πάσχα, το καλοκαίρι, στις γιορτές τους. Όταν ήμουν μικρός, δεν είχαμε τέτοιες πολυτέλειες. ήταν όμως όμορφα αυτό που ζούσαμε”.

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΩΡΟ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 7 ΕΤΩΝ

Ο Γκαρσία “αποκάλυψε” πότε πήρε το πρώτο δώρο του από τους γονείς του: “Ήμουν σε ηλικία 7 ετών, όταν οι γονείς μου αγόρασαν το πρώτο μου δώρο. Το θυμάμαι σαν σήμερα. Ήταν ένα ζευγάρι ποδοσφαιρικά παπούτσια και μία μπάλα. Δεν κοιμήθηκα όλο το βράδυ, καθώς περίμενα να ξημερώσει για να πάω στο γήπεδο και να παίξω μπάλα. Τόσο μεγάλη ήταν η χαρά μου. Η μητέρα μου, με ενθάρρυνε να παίξω ποδόσφαιρο. Και το πρώτο μου συμβόλαιο, το υπέγραψα με την Γουέντερς. Τον πρώτο χρόνο, πήγαινα με το λεωφορείο της γραμμής στην προπόνηση”.

Πώς θα περάσεις αυτά τα Χριστούγεννα;

“Οικογενειακά. Με τη σύζυγό μου, τα παιδιά μου και τους κολλητούς μου φίλους. Μην φανταστείς κάτι ιδιαίτερο. Δεν είμαι άνθρωπος που θα βγω έξω αυτές τις ημέρες. Μου αρέσει η ηρεμία. Προτιμώ κυρίως με τους φίλους μου, να πηγαίνουμε για κυνήγι και για ψάρεμα. Βλέπεις, αυτή την περίοδο είναι καλοκαίρι στην Ουρουγουάη. Θα κάνω Χριστούγεννα με υψηλές θερμοκρασίες, όπως έχουμε συνηθίσει. Και μόλις επιστρέψουμε στην Ελλάδα, θα πρέπει να βάλουμε τα χειμωνιάτικα και να προσαρμοστούμε στις καιρικές συνθήκες που θα επικρατούν. Στην αλλαγή του χρόνου όμως θα είμαστε εδώ και θα τον περάσουμε στην Ελλάδα”.

Η Συνέντευξη υπάρχει στα Σπορ του Βορρά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας/Post Your Comment

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου