Κοινοποιήστε το στο Facebook / Post It To Facebook

Παρασκευή 29 Μαΐου 2009

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΕΡΤΖΙΟ ΚΟΝΣΕΙΣΑΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ


«Θέλω να μείνω»

Την θέλησή του να παραμείνει στον ΠΑΟΚ, εξέφρασε ο Σέρτζιο Κονσεϊσάο με δηλώσεις του στην «Εξέδρα» και τα έβαλε με «κάποιους που θέλουν να στρέψουν τον κόσμο εναντίον μου».

«Αυτό που θέλω να πω είναι ότι όλα όσα γράφτηκαν σε μεγάλη μερίδα του Τύπου είναι ψέματα. Γράφτηκε για παράδειγμα ότι άργησα 45 λεπτά να πάω στο γεύμα της ομάδας την Τετάρτη, ωστόσο αυτό είναι κάτι που αγγίζει τη σφαίρα της φαντασίας. Εχω μάθει στη ζωή μου να είμαι πάντα τυπικός σε όλα όσα κάνω και δεν θέλω να δίνω δικαιώματα. Πήγα στην ώρα μου στο μαγαζί που ήταν το ραντεβού και μάλιστα αρκετοί ήταν οι συμπαίκτες μου που ήρθαν αργότερα από εμένα. Οσον αφορά το γεγονός που αναφέρουν ότι δεν μίλησα σε κανέναν, και αυτό είναι ψέμα. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με κανέναν και μίλησα κανονικά με όλους και μάλιστα είχα ολιγόλεπτη συνομιλία και με τον Ζήση Βρύζα».

«Eιλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γράφτηκαν όλα αυτά τα ψέματα στις εφημερίδες. Αισθάνομαι ότι θέλουν να στρέψουν τον κόσμο εναντίον μου. Δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο γι' αυτά τα ψέματα που γράφτηκαν. Και το ίδιο με ρώτησαν και οι συμπαίκτες μου, που ήταν παρόντες και ξέρουν ποια είναι η αλήθεια» συμπλήρωσε ο Πορτογάλος.

«Θέλω να παραμείνω»

Επίσης ο αρχηγός, αποκάλυψε ότι έχει προχωρήσει σε συζητήσεις ανανέωσης της συμφωνίας του με τον Δικέφαλο, αλλά ακόμη δεν έχει συμφωνήσει. Παράλληλα τόνισε και τη δική του επιθυμία να παραμείνει στην Τούμπα και την επόμενη σεζόν. Χαρακτηριστικά ο Κονσεϊσάο δήλωσε: «Αυτό που θέλω να πω σε όλους είναι ότι θέλω να μείνω στον ΠΑΟΚ και την επόμενη σεζόν. Εξάλλου και πριν από ένα μήνα, που μίλησα με τους υπεύθυνους της ομάδας για το θέμα του συμβολαίου μου, συμφωνήσαμε σε όλα και δώσαμε τα χέρια για την ανανέωση για ένα χρόνο ακόμα. Επιθυμία μου τότε όπως και τώρα είναι να παραμείνω για ένα χρόνο ακόμα στην ομάδα».

Πάντως, στη συζήτηση που θα έχουν οι δύο πλευρές την Παρασκευή (29/05) θα ξεκαθαρίσει σε μεγάλο βαθμό το θέμα του Πορτογάλου μεσοεπιθετικού. Η ώρα του ραντεβού δεν έχει οριστικοποιηθεί, αλλά αναμένεται να γίνει είτε πριν είτε μετά την προπόνηση της ομάδας.
(Source:exedrasports.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας/Post Your Comment

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου