Κοινοποιήστε το στο Facebook / Post It To Facebook

Τρίτη 9 Ιουνίου 2009

Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΔΗΛΩΝΕΙ Ο ΜΠΑΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ


Τη μεγάλη πικρία του για τον τρόπου που του φέρθηκε η διοίκηση του ερασιτέχνη εξέφρασε ο Μπάνε Πρέλεβιτς, τονίζοντας ότι ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη τον εξαπάτησε.

Ο Μπάνε Πρέλεβιτς μιλώντας στο «Αθλητικό Metropolis» για τις εξελίξεις στην ΚΑΕ ΠΑΟΚ είπε: «Μου ζήτησαν να συναντηθούμε και μετά από μία κουβέντα ο κ. Κατσαρής μου είπε αν θέλω να συνεργαστώ με ανθρώπους που έχουν έτοιμα χρήματα για να βάλουν στον ΠΑΟΚ. Δεν μου είπε όμως ποιοι είναι αυτοί, βγαίνει προς τα έξω ότι εγώ αρνήθηκα. Με ανάγκασαν να παρατήσω την δουλειά μου, τέτοια προσβολή δεν έχω νιώσει ποτέ στην ζωή μου.

Οι άνθρωποι του Ερασιτέχνη μου είπαν ότι η ομάδα έχει πρόβλημα, παράτησα την δουλειά μου και ήρθα για να βοηθήσω την ομάδα. Θεωρώ ότι με έχουν εξαπατήσει, για την αγάπη μου προς την ομάδα του ΠΑΟΚ και είμαι ζημιωμένος. Ζήτησα από τους ανθρώπους του ΑΣ εγγράφως να μου πούνε γιατί απέρριψαν την πρόταση μου, όπως την κατέθεσα κι εγώ εγγράφως.

Θα ήθελα να συνεργαστώ, αλλά όταν μου λένε έλα να συνεργαστεί με κάποιους που δεν ξέρω, πως θα το κάνω. Η σχέση μου με τον Νίκο Σταυρόπουλο είναι καταπληκτική και είναι πολύ καλή η κίνηση να τον βάλουν υπεύθυνο του αγωνιστικού. Εμένα μου ζήτησαν να έρθω, δεν είπα εγώ να έρθω, για να βοηθήσω την ομάδα στην χειρότερη στιγμή του. Είναι ντροπή ο τρόπος που μου φέρθηκαν, ότι δεν μου απαντάνε.

Περίμενα τον πρόεδρο του Ερασιτέχνη για να μου πει στα μάτια μου μπροστά τους λόγους που με απέρριψαν και εγγράφως να τα καταθέσουν. Δεν γνωρίζω τον κ. Κανώτα. Ο άνθρωπος κρίνεται με τις πράξεις. Γι’ αυτό ζητάω τα πρακτικά από τις συζητήσεις μας, από τις τοποθετήσεις τους και από τις τοποθετήσεις μου. Δεν έχω υπογράψει ούτε μία φορά τα πρακτικά, δεν κρατάνε; Γίνεται για να λένε ότι θέλουν έξω. Ίσως δεν θεωρούν ότι το μέλλον της ομάδας μπάσκετ δεν είναι σοβαρό. Εδώ και 45 ημέρες έχω καταθέσει πρόταση, από τους άλλους δεν έχει κατατεθεί τίποτα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας/Post Your Comment

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου