Κοινοποιήστε το στο Facebook / Post It To Facebook

Κυριακή 21 Ιουνίου 2009

LUCIO FILOMENO : ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΙΞΩ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΖΩ ΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΤΗΣ ΤΟΥΜΠΑΣ


Tην απόλυτη ικανοποίηση του εξέφρασε Ο Λούσιο Φιλομένο για την μεταγραφή του στον ΠΑΟΚ σε δηλώσεις που έκανε στην εφημερίδα Sportday
kαθώς πέτυχε έναν στόχο που είχε να αγωνιστεί σε μια μεγάλη ομάδα όπως ο ΠΑΟΚ και θα έχει την ευκαιρία να ζήσει σαν παίχτης μας την μαγεία της Τούμπας.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του


"Χαίρομαι πραγματικά που θα συνεχίσω την καριέρα μου σε μια μεγάλη ομάδα όπως είναι ο ΠΑΟΚ. Αυτός ήταν και ο στόχος μου εξάλλου. Από εδώ και πέρα, το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να βοηθήσω τη νέα μου ομάδα. Δεν θα πω εγώ ότι θα πάρουμε το πρωτάθλημα ή το Κύπελλο ή θα βγούμε στο Τσάμπιονς Λιγκ. Δεν μου αρέσουν τα μεγάλα λόγια. Δεν μπορώ να δώσω τέτοιες υποσχέσεις. Το μόνο που λέω είναι ότι θα δουλέψω πάρα πολύ και θα προσπαθήσω μαζί με τους συμπαίκτες μου να φθάσουμε τον ΠΑΟΚ όσο γίνεται ψηλότερα.

Η ομάδα εξαρτάται από την απόδοση πολλών παικτών και όχι ενός. Γι’ αυτό που χαίρομαι είναι ότι θα παίξω στη Θεσσαλονίκη και στην Τούμπα που θυμίζει περισσότερο από κάθε άλλο γήπεδο την ατμόσφαιρα που δημιουργείται και εδώ στην Αργεντινή. Ένιωθα παράξενα όταν έπαιζα σε αυτό το γήπεδο και τώρα ανυπομονώ να έρθω εκεί και να ξεκινήσω τη δουλειά με την ομάδα", είναι χαρακτηριστικά τα λόγια του νέου μεταγραφικού αποκτήματος του ΠΑΟΚ.

*Tα διαρκείας φτάσανε τις 4.954 σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση από την ΠΑΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας/Post Your Comment

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου