Κοινοποιήστε το στο Facebook / Post It To Facebook

Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2009

Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΜΠΡΑΪΣ ΜΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ


Παρουσιάστηκε επίσημα σήμερα το μεσημέρι ο Μπράις Μουν στα γραφεία της ΠΑΕ Π.Α.Ο.Κ. και συγκεκριμένα από τον Παναγιώτη Ποικιλίδη, παίρνοντας τη φανέλα με το νούμερο 3.

Ο Νοτιοαφρικανός παίκτης μετά το τέλος της διαδικασίας, δήλωσε:

"Ήρθα στον ΠΑΟΚ γιατί είναι μια πολύ καλή ομάδα. Έχω ακούσει πολύ καλά πράγματα για τον σύλλογο και ξέρω ότι είναι σαν μία οικογένεια. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που ήρθα στον ΠΑΟΚ. Είναι μια καινούργια πρόκληση στην καριέρα μου και θέλω να κάνω μια πολύ καλή χρονιά. Ο ΠΑΟΚ ήταν μια πολύ δύσκολα αντιμετωπίσιμη ομάδα πέρυσι, ενώ απ' όσο γνωρίζω ο στόχος φέτος είναι να μείνει στις κορυφαίες ομάδες του πρωταθλήματος.

Η αγαπημένη μου θέση είναι αυτή του δεξιού μπακ. Είμαι καλά και έτοιμος να αγωνιστώ. Ξεκινάω προπονήσεις από σήμερα. Ο τραυματισμός που είχα στον αστράγαλο και απαιτούσε μια εβδομάδα ξεκούρασης, πέρασε.

Σε οποιαδήποτε ομάδα και αν πας υπάρχει ανταγωνισμός για μια θέση στην 11αδα και είμαι έτοιμος να ανταποκριθώ. Δεν ξέρω γιατί αρνήθηκε ο ΠΑΟ την πρόταση από την Αγγλία . Αυτό που ξέρω είναι ότι μια εβδομάδα πριν το τέλος των μεταγραφών ενημερώθηκα ότι δεν είμαι στα πλάνα για τη νέα σεζόν".

Ερωτηθείς για τα θέμα των δικαστηρίων και τα διαστήματα που αναμένεται να λείψει από την Ελλάδα, σε συνάρτηση με τις υποχρεώσεις του με την εθνική, είπε: "Για την Εθνική εξαρτάται από το καλεντάρι που υπάρχει, ενώ για το προσωπικό θέμα είναι κάτι που θα το δούμε σε συνεργασία με τον δικηγόρο μου".

Όταν ρωτήθηκε αν τον έχει επηρεάσει ψυχολογικά η ιστορία με το ατύχημα που είχε στην πατρίδα του, τόνισε: "Δεν έχω κανένα ψυχολογικό βάρος, έχω την υποστήριξη της οικογένειάς μου και πιστεύω στον θεό τον οποίο επικαλούμαι καθημερινά. Είμαι πεπεισμένος ότι με την βοήθεια όλων θα ξεπεράσω αυτό το πρόβλημα πολύ γρήγορα".

Είπε ακόμα ότι θα δουλέψει σκληρά φέτος για να παίξει στο Παγκόσμιο Κύπελλο με την Εθνική ομάδα το καλοκαίρι καθώς και ότι είναι πολύ σημαντικό να είναι ένας παίκτης επιλογή του προπονητή.

Τέλος κλείνοντας, μιλώντας για του οπαδούς του ΠΑΟΚ, είπε ότι είναι πολύ δύσκολο να παίξεις ως αντίπαλος μέσα στην Τούμπα, και ότι πλέον αισθάνεται ότι θα έχει ένα όπλο μαζί του που θα είναι οι οπαδοί της ομάδας και περισσότερες σφαίρες για να αγωνίζεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας/Post Your Comment

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου