Κοινοποιήστε το στο Facebook / Post It To Facebook

Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009

ΦΕΡΝΑΝΤΟ ΣΑΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΣΠΟΡΤΙΓΚ:ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΑΦΗΝΩ ΚΑΤΙ ΠΡΙΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ


Με αφορμή την αποχώρηση του Πάουλο Μπέντο από την τεχνική ηγεσία της Σπόρτινγκ, αναπτύχθηκε φημολογία περί επιστροφής του Φερνάντο Σάντος στη Λισαβόνα.

Μιλώντας σε μέσο της πατρίδας του (Antena 1) ο Πορτογάλος προπονητής διέψευσε ότι βρίσκεται σε επαφές με τη διοίκηση της Σπόρτιγκ, δηλώνοντας πιστός στον ΠΑΟΚ.

"Δεν με έχει προσεγγίσει κανένας. Αυτή τη στιγμή δεσμεύομαι με τον ΠΑΟΚ και δεν επιθυμώ να επιστρέψω στην Πορτογαλία", είπε αρχικά ο Σάντος εξηγώντας ότι "δεν μου αρέσει αυτό που συμβαίνει με εμένα. Είμαι μέρος ενός σχεδίου και δεν βρίσκω το λόγο να το εγκαταλείψω στη μέση. Δεν μου αρέσει να αφήνω κάτι πριν ολοκληρωθεί".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας/Post Your Comment

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου