Κοινοποιήστε το στο Facebook / Post It To Facebook

Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2009

ΑΝΤΕΛΙΝΟ ΒΙΕΡΙΝΙΑ:ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕ ΠΟΛΥ Ο ΣΑΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΑΙΖΩ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΜΟΥ


Για πολλά ενδιαφέροντα πράγματα μίλησε ο Αντελίνο Βιερίνια ο πιο φορμαρισμένος παίκτης της ομάδας μας στην εφημερίδα εξέδρα.Τόνισε ότι ο Σάντος τον έχει βοηθήσει πάρα πολύ και ότι αισιοδοξεί για κάποιον τίτλο με τον ΠΑΟΚ με τον τελικό του Οακα να είναι στο μυαλό του με 30.000 οπαδούς μας στην κερκίδα!

Σε απελευθέρωσε το γεγονός ότι πλέον ανήκεις στον ΠΑΟΚ;

«Σίγουρα, το να ανήκεις σε μια ομάδα σημαίνει ότι δεν έχεις την ανασφάλεια του δανεικού. Δένεσαι με τον σύλλογο και είναι διαφορετικά. Και πέρυσι, πάντως, που ήμουν δανεικός, δεν είχα κάποιο πρόβλημα με τον τρόπο που με δέχτηκαν στον ΠΑΟΚ. Απλά ήρθε ο τραυματισμός μου και δεν μπόρεσα να δώσω αυτά που μπορούσα. Εχασα χρόνο, έμεινα πίσω. Φέτος είναι μια διαφορετική χρονιά, παίζω κανονικά και σύμφωνα με τις δυνατότητές μου και περιμένω πώς και πώς να πετύχουμε τους στόχους μας. Θέλω να δώσω σε όλους να καταλάβουν τι εστί Αντε».

Εχεις πρωταγωνιστικό ρόλο. Αισθάνεσαι μέσα στους αγώνες ότι υπάρχουν στιγμές που πρέπει να κάνεις το «κάτι παραπάνω»;

«Δεν το βλέπω έτσι. Πρώτα από όλα, είμαστε μια οικογένεια. Ολοι οι παίκτες είναι σημαντικοί, είναι μέρος της ομάδας. Ακόμη και αυτοί που είναι εκτός αποστολής. Εχουμε μία ομάδα που ξεχειλίζει από ποιότητα. Σε κάποια σειρά αγώνων θα τραβήξουν κάποιοι, στην επόμενη κάποιοι άλλοι. Για παράδειγμα, στα τελευταία παιχνίδια συνέβαλαν τα μέγιστα ο Γκαρσία και ο Ιβιτς. Ο καθένας ξεχωριστά δίνει το καλύτερο που μπορεί για την ομάδα».

Ο Σάντος τι ρόλο παίζει στην παρουσία σου στον ΠΑΟΚ;

«Με βοήθησε πάρα πολύ. Αισθάνομαι πολύ βελτιωμένος. Δεν ξέρω κατά πόσον θα είχα προσαρμοστεί αν δεν τον είχα δίπλα μου. Είναι σημαντικό να πιστεύει σε εσένα ο προπονητής, όπως είναι σημαντικό να πιστεύουν σε εσένα γενικότερα οι άνθρωποι που βρίσκονται κοντά στην ομάδα».

«Στην Αθήνα δεν παίζεις 11 με 11»

Ο Γκαρσία είπε ότι είναι προτιμότερο για τον ΠΑΟΚ να μην πάει στο ΟΑΚΑ για να παίξει με την ΑΕΚ, αλλά να δώσει ένα φιλικό παιχνίδι. Υπονοώντας βέβαια την εχθρική διαιτησία που έχει η ομάδα όταν κατεβαίνει στην Αθήνα...

«Ο Πάμπλο είναι λίγο ιδιαίτερος στις δηλώσεις του. Φαίνεται κάπως υπερβολικός σε όσους δεν τον γνωρίζουν, αλλά πάντα όσα λέει εμπεριέχουν αλήθειες. Η αλήθεια είναι ότι στα δύο ντέρμπι που έχουμε δώσει φέτος όλοι είδαν τι συνέβη και πώς μας αντιμετωπίσε η διαιτησία. Εμείς το καταλαβαίνουμε μέσα στο γήπεδο. Εγώ δεν θα έλεγα να μην πάμε να παίξουμε. Αυτό δεν γίνεται, άλλωστε. Θέλουμε να παίζουμε τέτοια παιχνίδια, τα γουστάρουμε γιατί έχουν έναν πιο έντονο χαρακτήρα, αλλά πάντα όταν παίζεις με αυτές τις ομάδες νιώθεις ότι δεν παίζεις 11 εναντίον 11».

Αυτό επηρεάζει την ψυχολογία της ομάδας;

«Πιστεύω ότι κάθε ποδοσφαιριστής θέλει να παίζει τέτοια ματς που τα παρακολουθεί πολύς κόσμος. Οι παίκτες δεν μπαίνουν με άσχημη ψυχολογία, αλλά είναι πολύπλοκο να ξέρεις και να υπολογίζεις ότι θα συμβάλουν και άλλοι παράγοντες στο τελικό αποτέλεσμα. Από την άλλη, θα ήταν πολύ μικροπρεπές εκ μέρους μου να τα ρίξω όλα στη διαιτησία. Κι εμείς φέρουμε μεγάλη ευθύνη για τα αποτελέσματα σε αυτά τα παιχνίδια. Απλά, κυρίως στο παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό, πάντα κάτι γινόταν και η μπάλα βρισκόταν έξω από την περιοχή μας, χωρίς να έχει συμβεί το παραμικρό. Καταλαβαίνουμε πότε μας φέρονται με ασέβεια και είναι αστείο να μας πουν ότι κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει».

Ηδη, εδώ και εβδομάδες, υπάρχουν δημοσιεύματα που θέλουν τον ΠΑΟΚ να δρομολογεί συζήτηση μαζί σου για την αναπροσαρμογή των όρων της συνεργασίας σας. Τι λες γι' αυτό;

«Τα έχω διαβάσει κι εγώ, αλλά δεν με έχει πλησιάσει κανείς. Είμαι συγκεντρωμένος στη δουλειά μου και στον ρόλο που έχω στην ομάδα. Αν είναι να κάνει κάτι τέτοιο ο ΠΑΟΚ, καλώς να ορίσει. Αν όχι, δεν τρέχει τίποτα. Εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος από την ομάδα και προσπαθώ να το δείξω σε κάθε ευκαιρία».

Στοίχημα με τον Μουσλίμοβιτς έβαλες για το μπαράζ Βοσνία - Πορτογαλία;

«Δεν έχουμε πει ακόμη κάτι, αλλά δεν το αποκλείω. Πάντως τον περιμένω με... κατεβασμένα μούτρα».

«Ωραία ιδέα ο τελικός στο ΟΑΚΑ»

Τι περιμένεις φέτος από τον ΠΑΟΚ;

«Κατ' αρχάς, θεωρώ ότι τα τελευταία δύο χρόνια έχουμε κάνει βήματα προόδου. Εχουμε μειώσει την απόσταση από τους διεκδικητές του τίτλου και από πολλούς ο ΠΑΟΚ θεωρείται επίσης διεκδικητής. Πέρσι η ομάδα ολοκλήρωσε τη σεζόν στη δεύτερη θέση, κάτι που είχε χρόνια να πετύχει, και με σταθερά βήματα μπορεί να καταφέρει πολλά. Ασφαλώς εγώ ονειρεύομαι τίτλους με τον ΠΑΟΚ, ποιος άλλωστε δεν το θέλει, και αισιοδοξώ ότι θα έρθει η στιγμή που θα ζήσω κάτι τέτοιο. Προς το παρόν θέλω αυτό που πετύχαμε, να το διατηρήσουμε και να το αυξήσουμε».

Σκέφτεσαι καθόλου το ενδεχόμενο να παίξει ο ΠΑΟΚ στον τελικό του Κυπέλλου στο ΟΑΚΑ και να έχει στο πλευρό του 30.000 οπαδούς του;

«Είναι σίγουρα μία ωραία σκέψη και, ναι, την έχω στο μυαλό μου. Αλλά είναι πολύ νωρίς για να το σκέφτομαι έντονα. Εχουμε πολλά κρίσιμα παιχνίδια μπροστά μας, στο Κύπελλο είναι ακόμη νωρίς και πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί για να μην πέσουμε θύμα έκπληξης. Η κλήρωση με τον Πανσερραϊκό δεν είναι εύκολη, κάτι που το κατάλαβαν όλοι μετά τον αποκλεισμό του Ολυμπιακού. Είναι φιλοδοξία μου ο τίτλος, αλλά είναι πολύ νωρίς ακόμη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας/Post Your Comment

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου