Κοινοποιήστε το στο Facebook / Post It To Facebook

Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009

ΣΕΡΤΖΙΟ ΚΟΝΣΕΙΣΑΟ:ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΚΡΕΜΑΩ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΟ ΣΥΛΟΓΟ


H ανακοίνωση του Σέρτζιο Κονσεισάο ο οποίος δηλώνει υπερήφανος που κρεμάει τα παπούτσια του σε έναν πραγματικά μεγάλο σύλογο.

Θέλω να ανακοινώσω σήμερα το τέλος της ποδοσφαιρικής μου καριέρας. Κοιτώντας πίσω είμαι περήφανος για όσα πέτυχα. Είμαι περήφανος επίσης επειδή κρεμάω τα ποδοσφαιρικά μου παπούτσια σ' ένα πραγματικά μεγάλο σύλλογο.

Αποδέχθηκα με μεγάλη τιμή την πρόταση του Προέδρου Ζήση Βρύζα να αναλάβω τη θέση του Διευθυντή του Ποδοσφαιρικού τμήματος και να συνεχίσω να αποτελώ κομμάτι του ΠΑΟΚ.

Sergio Conceicao

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας/Post Your Comment

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου