Κοινοποιήστε το στο Facebook / Post It To Facebook

Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2009

ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΛΚΙΑΣ:ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΙΚΤΗΣ ΟΠΩΣ Ο ΒΙΕΡΙΝΙΑ


Μία πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη έδωσε ο τερματοφύλακας μας Κώστας Χαλκιάς ο οποίος μίλησε για τους στόχους τόσο τους δικούς του όσο και της ομάδας,για το συμβόλαιο του και μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον Βιερίνια!

«Έγινε μία καλή προσπάθεια από την άποψη συγκομιδής βαθμών, πέρυσι είχαμε 30 ενώ φέτος έχουμε 28 οπότε υπάρχει μάι σταθερότητα. Επίσης θα μπορούσαμε να κερδίσουμε και άλλους βαθμούς αλλά για κάποιους λόγους, όπως για παράδειγμα η τύχη, δεν μπορέσαμε να τα καταφέρουμε. Θέλουμε στο ξεκίνημα της νέας χρονιάς, η οποία ξεκινάει εντός έδρας, να μαζέψουμε και άλλους βαθμούς» και συμπλήρωσε: «Σίγουρα όλοι θέλουν να είναι ο ΠΑΟΚ πάνω από τους δύο πρώτους, αλλά για να φτάσεις σε αυτό το επίπεδο πρέπει να διορθώσεις αρκετά λάθη του παρελθόντος, όπως διοικητικά πάνω στα οποία γίνεται μεγάλη προσπάθεια. Ο ΠΑΟΚ πρέπει να κάνει πρωταθλητισμό πάντα, οι ομάδες που είναι μπροστά μας είναι ομάδες με σταθερότητα. Εμείς θέλουμε να αποκτήσει ο ΠΑΟΚ μια τέτοια σταθερότητα, και να παλέψουμε για όλους τους στόχους. Επίσης θέλουμε να μπορέσουμε να διεκδικήσουμε ότι καλύτερο αλλά με βάση την σταθερή μας πορεία και όχι από ένα… πυροτέχνημα».

Για την δική του απόδοση στην ομάδα του ΠΑΟΚ είπε: «Είναι ευχάριστο για έναν τερματοφύλακα να μην δέχεται γκολ αλλά παίζει ρόλο η λειτουργία όλων των ποδοσφαιριστών και κυρίως στον αμυντικό τομέα. Πάντα εγώ για μένα έχω μεγαλύτερες απαιτήσεις, όπως και τα υπόλοιπα παιδιά. Εύχομαι να το συνεχίσουμε και να πάμε ακόμα καλύτερα»

Για την παρουσία του στην πόλη της Θεσσαλονίκης που φαίνεται ότι του ταιριάζει είπε: «Τώρα είμαι στον ΠΑΟΚ και έχω δεθεί περισσότερο από όσο περίμενα, τους ανθρώπους, τον κόσμο. Είμαι χαρούμενος και αισιόδοξος για το παρόν και το μέλλον. Δεν μπορώ να πω αν μου πηγαίνει η… πόλη, όλα παίζουν στο θέμα ψυχολογία. Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στον ΠΑΟΚ, είμαι 1,5 χρόνο και σημαντικό ρόλο παίζει και η πορεία της ομάδας. Αισθάνομαι ότι δεν έχει ο ΠΑΟΚ υποχρέωση σε μένα, αλλά εγώ για να βοηθήσω τον ΠΑΟΚ»

Για το συμβόλαιο του πρόσθεσε: «Το συμβόλαιο μου τελειώνει το καλοκαίρι, από 1η Γενάρη έχω το δικαίωμα να μιλήσω με οποιαδήποτε ομάδα αλλά τον πρώτο λόγο τον έχει ο ΠΑΟΚ, είναι υποχρέωση του εαυτού μου. Δεν εξαρτάται αποκλειστικά από μένα, ελπίζω ότι και από την διοίκηση θα υπάρχει καλό κλίμα. Αλλά ένας ποδοσφαιριστής που αισθάνεται σίγουρος, έχω βάλει ένα προσωπικό στοίχημα ερχόμενος στον ΠΑΟΚ όχι μόνο για το παρόν αλλά και για το μέλλον».

Όσον αφορά τις ομάδες που τον έχουν εντυπωσιάσει αλλά και τους παίκτες που έχει ξεχωρίσει είπε: «Οι ομάδες που έχουν εντυπωσιάσει είναι ο Εργοτέλης και η Καβάλα και ακολουθεί ο Πανιώνιος. Αυτές είναι οι ευχάριστες εκπλήξεις. Υπάρχουν επίσης αξιόλογοι ποδοσφαιριστές σε αρκετές ομάδες.

Για μένα ο παίκτης που έχει κάνει την διαφορά είναι ο Βιειρίνια, είναι χαρά για μένα, τον ΠΑΟΚ και το ελληνικό πρωτάθλημα που έχουμε αυτόν τον ποδοσφαιριστή, μιας και θα προσφέρει πολλά περισσότερα στο μέλλον».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας/Post Your Comment

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου