Κοινοποιήστε το στο Facebook / Post It To Facebook

Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2009

ΣΕΡΤΖΙΟ ΚΟΝΣΕΙΣΑΟ:ΣΤΟΧΟΣ ΜΟΥ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΣΤΟ CHAMPIONS LEAGUE


Δηλώσεις σε βελγική εφημερίδα, έκανε ο Σέρτζιο Κονσεϊσάο κατά την διήμερη παραμονή του στο Βέλγιο, προκειμένου να τσεκάρει ποδοσφαιριστές που ενδιαφέρουν τον ΠΑΟΚ, ενόψει του Ιανουαρίου.

O Πορτογάλος τεχνικός διευθυντής, τόνισε ότι στόχος του είναι βοηθήσει τον ΠΑΟΚ προκειμένου να καταφέρει να φτάσει σε αγωνιστικό επίπεδο του Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό, αλλά και να αγωνιστεί στο «Champions Leauge».

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

«Σαν βεβαιώνω, ότι θα είμαι για πάντα ο Σέρτζιο που ξέρετε. Απλώς, ας πούμε ότι θα πιέσω τον εαυτό μου να γίνει περισσότερο διπλωμάτης. Ωστόσο, το κέρδος που έχω από το ποδόσφαιρο παραμένει άθικτο»

«Ο στόχος μου; Να βοηθήσω τον ΠΑΟΚ προκειμένου να φτάσει στο επίπεδο που βρίσκονται ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός, παρά τη μεγάλη διαφορά που υπάρχει στο μπάτζετ σε σχέση με της ομάδες της Αθήνας».

Στη συνέχεια,ο Σέρτζιο μίλησε για τη σχέση του με τον Ντ’ Ονόφριο(πρόεδρος της Σταντάρ Λιέγης):

«Όταν πέθανε ο πατέρας μου ήταν ο άνθρωπος που μου στάθηκε. Ήταν πάντα δίπλα μου στην καριέρα μου και του χρωστάω πολλά. Οποτεδήποτε με χρειαστεί, για οποιονδήποτε λόγο, θα τα παρατήσω όλα και θα κάνω τα πάντα για αυτόν. Όταν ανέλαβε αυτός τη Σταντάρ, όλα πέθαιναν, αλλά τώρα την έφτασε να αγωνίζεται στο Champions League. Και εγώ το ίδιο θα προσπαθήσω να κάνω με τον ΠΑΟΚ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας/Post Your Comment

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου