Κοινοποιήστε το στο Facebook / Post It To Facebook

Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2010

ΒΙΕΡΙΝΙΑ:ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΑ ΠΟΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΣΕ ΕΔΡΑ ΟΠΩΣ Η ΤΟΥΜΠΑ


Ο Αντελίνο Βιεϊρίνια μίλησε για τον ΠΑΟΚ, το συμβόλαιο του και χαρακτήρισε τον κόσμο μας ως τον καλύτερο στον κόσμο!

Για την φετινή αγωνιστική του παρουσία είπε:

"Δεν υπάρχουν μυστικά στην επιτυχία, παρά μόνο η σκληρή δουλειά. Απλά πέρυσι. λόγω του σοβαρού τραυματισμού, έπαιξα μόνο έξι μήνες και δεν δούλεψα όπως θα ήθελα. Φέτος είμαι υγιής και νιώθω ότι βρίσκομαι σε πολύ καλή κατάσταση".

Για την υπογραφή του νέου συμβολαίου του είπε:

"Για εμένα είναι το ίδιο από την αρχή μέχρι το τέλος. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να αντεπεξέρχομαι στις υψηλές απαιτήσεις που υπάρχουν στην ομάδα. Το ποδόσφαιρο είναι η δουλειά μου και πρέπει να παίζω όσο καλύτερα μπορώ".

Για την ρήτρα των 15 εκ. ευρώ στο συμβόλαιο του είπε:

"Δεν ασχολούμε με το θέμα της ρήτρας γιατί θέλω να παίξω στον ΠΑΟΚ τουλάχιστον μέχρι το τέλος του συμβολαίου μου, το καλοκαίρι του 2013. Στην παρούσα φάση δεν σκέφτομαι καν το ενδεχόμενο να αγωνιστώ σε άλλη ομάδα. Επαγγελματικά, μόνο ο ΠΑΟΚ είναι μέσα στο μυαλό μου.

Άλλωστε απ' όσο γνωρίζω ούτε η διοίκηση θέλει να με παραχωρήσει. γι' αυτό και έβαλε τη ρήτρα στα 15 εκ. ευρώ".


Για τις φήμες που τον θέλουν στο στόχαστρο Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού, είπε:

"Δεν γνωρίζω ότι έχει γραφτεί κάτι τέτοιο. Θέλω να σας διαβεβαιώσω πάντως ότι δεν με έχει πλησιάσει κανείς, αλλά ακόμα και αν αυτό γίνει δεν με νοιάζει καθόλου. Πιστέψτε με, δεν έχω λόγω να φύγω από τον ΠΑΟΚ αυτή τη στιγμή που μιλάμε. Ποτέ δεν ξέρεις όμως τι μπορεί να συμβεί έπειτα από μερικά χρόνια".

Για το μέλλον του είπε:

"Είμαι άνθρωπος που σκέφτεται το παρόν και καταπιάνομαι με αυτό. Η προσοχή μου είναι στους στόχους της ομάδας και συγκεκριμένα στο Κύπελλο και την έξοδο στην Ευρώπη. Το σίγουρο είναι ότι ο μεγάλος στόχος είναι να γίνω κάποια στιγμής αναγνωρίσιμος στην Ευρώπη και μακάρι αυτό να συμβεί με τον ΠΑΟΚ".

"Καλύτεροι στον κόσμο οι φίλοι του ΠΑΟΚ"!

Για τον κόσμο τόνισε:

"Χωρίς καμία δόση υπερβολής, οι οπαδοί του ΠΑΟΚ είναι οι καλύτεροι του κόσμου. Δεν πίστευα ποτέ ότι θα αγωνιζόμουν σε τέτοια έδρα, όπως είναι η Τούμπα. η ατμόσφαιρα είναι φανταστική και πραγματικά δίνει δύναμη σε εμένα, στους συμπαίκτες μου και την διοίκηση.

Ειδικά στην Καβάλα, δεν μπορούσα να το πιστέψω. Ήταν μοναδικό συναίσθημα όταν βγήκα για ζέσταμα και αντίκρισα περίπου 9.000 οπαδούς. Είναι κρίμα που δεν καταφέραμε να κερδίσουμε αυτό το ματς για να τους δώσουμε χαρά".

Για το επίπεδο του ελληνικού ποδοσφαίρου είπε:

"Βρίσκεται σε καλό επίπεδο. Δεν το συγκρίνω με τα προηγμένα πρωταθλήματα όπως το αγγλικό και το ισπανικό, αλλά σίγουρα είναι καλύτερο από πολλά άλλα. Ο ανταγωνισμός είναι έντονος και υπάρχουν παιχνίδια με πλούσιο θέαμα και αρκετές συγκινήσεις".

Για το ποιον θα ήθελε συμπαίκτη από την Ελλάδα είπε:


"Αναμφισβήτητα υπάρχουν πολλοί αξιόλογοι ποδοσφαιριστές σε άλλες ομάδες όπως στον Ολυμπιακό. Εγώ όμως είμαι εντυπωσιασμένος από τους συμπαίκτες μου στον ΠΑΟΚ και δεν υα ήθελα να έχω άλλους,. Πραγματικά γίνεται εξαιρετική δουλειά με τον Φερνάντο Σάντος σε καθημερινή βάση και γι' αυτό το λέω.

Έχουμε πολύ καλές μονάδες σε όλες τις θέσεις και οι ποδοσφαιριστές που ανήκουν στον ΠΑΟΚ σίγουρα μπορούν να παίξουν στις μεγάλες ομάδες της Ελλάδας".

"Δεν κερδίζουμε στην Αθήνα για εξωγενείς παράγοντες"

Για το γεγονός πως ο ΠΑΟΚ δεν μπορεί να κερδίσει της ομάδες της πρωτεύουσας τόνισε:

"Η γνώμη μου είναι ότι ο Ολυμπιακός, ο Παναθηναϊκός και η ΑΕΚ δεν είναι καλύτεροι από εμάς. Είμαστε μια αξιόλογη ομάδα, αλλά αυτό δεν αρκεί. Υπάρχουν κάποιοι εξωγενείς παράγοντες, αλλά δεν θέλω να επεκταθώ περισσότερο.

Σίγουρα όμως και εμείς πρέπει να κοιτάξουμε τα λάθη που κάνουμε και να γίνουμε ακόμη πιο δυνατοί, ούτως ώστε να κερδίζουμε κάτω από όλες τις συνθήκες".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας/Post Your Comment

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου