Κοινοποιήστε το στο Facebook / Post It To Facebook

Τρίτη 26 Μαΐου 2009

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΒΑΣΙΛΗ ΚΟΥΤΣΙΑΝΙΚΟΥΛΗ ΣΤΟΥΣ PAOK SUPPORTERS


Ο Βασίλης Κουτσιανικούλης μίλησε αποκλειστικά στον Extrasport και στην εκπομπή PAOK Supporters. Ο νεαρός μέσος δήλωσε εντυπωσιασμένος απο την ατμόσφαιρα που έζησε στην πρώτη του επαφή με τον ΠΑΟΚ και τον κόσμο του.

''Πρώτη φορά γνώρισα απο κοντά τον Θόδωρο Ζαγοράκη, μου φέρθηκε σαν να με ήξερε χρόνια, μου φέρθηκε πολύ απλά και μου είπε ότι όλα θα τα φροντίσει η ομάδα. Μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι η ατμόσφαιρα στα γραφεία αλλά και όταν συζητούσαμε, ήταν σαν μια μεγάλη καλή παρέα, μια οικογένεια. Μου είχαν πει οτι θα ήταν διαφορετικό το κλίμα και το κατάλαβα.

Όλοι ξέρουν οτι στον ΠΑΟΚ βρίσκονται τώρα νέοι άνθρωποι, που έχουν παίξει ποδόσφαιρο και το γνωρίζουν καλά. Γνωρίζω οτι με τον πρόεδρο, τον κύριο Βρύζα και όλους τους άλλους γίνεται μια νέα προσπάθεια για τον ΠΑΟΚ, όμως είδα οτι γίνονται τρομερές αλλαγές. Δεν είναι μόνο το κλίμα στα γραφεία. Είναι γνωστό ότι το γήπεδο γεμίζει, είναι πάρα πολύ καλό για την ομάδα ότι ο κόσμος τη στηρίζει. Είναι πολύ σημαντικό για κάθε ποδοσφαιριστή να τον στηρίζει ο κόσμος, δεν είναι μόνο η αναγνώριση το σημαντικό αλλά η στήριξη είναι αυτή που νομίζω οτι κάθε παίκτης θέλει να έχει''

''Πολλά πράγματα έπαιξαν ρόλο για να αποφασίσω να έρθω στον ΠΑΟΚ. Γίνεται μια μεγάλη προσπάθεια και αυτό το γνωρίζουν όλοι, και για μένα αυτές είναι πολύ καλές συνθήκες. Θεωρώ οτι έκανα σημαντικό βήμα με την απόφαση μου να έρθω στον ΠΑΟΚ και νομίζω οτι όλα θα πάνε καλά. Ο στόχος μου είναι να πάρω θέση στην ομάδα, να αποδείξω οτι δικαιούμαι να αγωνίζομαι. Γνωρίζω πολύ καλά οτι κάθε αρχή είναι και δύσκολη, όμως θεωρώ οτι με τη δουλειά και την προσπάθεια θα τα καταφέρω''.

''Διάλεξα τη φανέλα με τον αριθμό 19 διότι αυτή είχα στον Εργοτέλη και θέλησα να έχω την ίδια και στον ΠΑΟΚ. Η καταγωγή μου είναι απο τη Λάρισα και η πρώτη μου ομάδα ήταν μια τοπική που λέγεται Άρης Λάρισας. Το επόμενο σημαντικό βήμα ήταν ο Εργοτέλης, έμεινα εκεί δυο χρόνια και τώρα ήρθα στον ΠΑΟΚ. Ο Εργοτέλης με ανέδειξε, αν δεν ήμουν εκεί δεν θα ήμουν τώρα στον ΠΑΟΚ. Ο Θόδωρος Ζαγοράκης, ο Ζήσης Βρύζας, ο Νίκος Τζώρτζογλου, ο Βασίλης Γκαγκάτσης ήταν οι άνθρωποι που συνετέλεσαν στην ολοκλήρωση της μεταγραφής μου. Χρωστάω πολλά σε όλους τους ανθρώπους στον Εργοτέλη που με βοήθησαν. Σε αυτούς θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ, δεν ξεχνάω όσους στάθηκαν δίπλα μου, δεν είμαι απο τους ανθρώπους που ξεχνάνε''

Πηγή(http://www.ultraspaok.gr/)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας/Post Your Comment

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου