Κοινοποιήστε το στο Facebook / Post It To Facebook

Τετάρτη 3 Ιουνίου 2009

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΣΙΡΙΛΟ ΓΙΑ Π.Α.Ο.Κ.


Ο Μπρούνο Τσιρίλο γνωστός από το πέρασμα του από την αεκ βρίσκεται σε συζητήσεις με την ομάδα μας μέσω του εκπροσώπου του κάτι που επιβεβαίωσε και ο ίδιος σε δηλώσεις που έκανε.



«Από το πρωί δέχομαι δεκάδες τηλέφωνα από Ελλάδα σχετικά με ενδιαφέρον του ΠΑΟΚ. Δεν μπορώ να πω όμως τίποτα περισσότερο αυτή την στιγμή», τόνισε αρχικά ο Ιταλός αμυντικός στο ραδιόφωνο 102fm της ΕΡΤ3 για να συνεχίσει ερωτηθείς εάν είχε συνομιλίες με ανθρώπους του «Δικεφάλου» και ποιο συγκεκριμένα με τους Ζήση Βρύζα και Φερνάντο Σάντος.

«Δεν έχω μιλήσει με τους εκπροσώπους του ΠΑΟΚ απευθείας, αλλά ο εκπρόσωπός μου με τον κ. Βρύζα».

Όσο για το αν θα ήθελε να μετακινηθεί στην Τούμπα είπε: «Φυσικά και ενδιαφέρομαι είμαι ανοιχτός σε οποιαδήποτε συνεργασία. Ο ΠΑΟΚ έχει μια πολύ καλή ομάδα με ανθρώπους που γνωρίζουν το ποδόσφαιρο όπως κ. Ζαγοράκη που είναι πρόεδρος της ομάδας. Ο Φερνάντο Σάντος είναι ένας από τους καλύτερους προπονητές και έχω ευχάριστες αναμνήσεις».

Σχετικά με την δέσμευση που έχει με την Ρετζίνα είπε: «Είμαι ελεύθερος. Το συμβόλαιο μου λήγει και θα μπορώ να διαπραγματευτώ την μεταγραφή με οποιαδήποτε ομάδα. Πιστεύω ότι σύντομα θα υπάρχουν νεότερα στο θέμα της μεταγραφής μου».

Θεση :Αμυντικός
Ημε/νία γέννησης :21-03-1977
Υψος:1.87
Τόπος γέννησης :Castellammare di stabia(Ιταλία)
Χώρα : Ιταλία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας/Post Your Comment

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου