Κοινοποιήστε το στο Facebook / Post It To Facebook

Τρίτη 14 Ιουλίου 2009

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΣΗ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΕΙ : ΑΛΛΟ ΝΑ ΑΚΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ


'Οσα χρόνια και αν περάσουν, οι «ανταλλαγές πληθυσμού» ανάμεσα σε Αρη και ΠΑΟΚ δεν πρόκειται ποτέ να περάσουν απαρατήρητες. Ο Θανάσης Παπάζογλου αποφάσισε να βάλει το καλοκαίρι το όνομά του σε μια λίστα που ξαφνικά είναι ασυνήθιστα μεγάλη, καθώς έγινε ο τρίτος παίκτης τον τελευταίο χρόνο που έκανε τη διαδρομή «Κλ. Βικελίδης»-Τούμπα. Ο νεαρός επιθετικός μίλησε για αυτή την απόφαση, για τις σκέψεις και τα όνειρά του με την ασπρόμαυρη φανέλα, αλλά και για τις πρώτες του εντυπώσεις από την αντίπερα όχθη.


- Θανάση, η μεταγραφή που έκανες δεν είναι μια απλή μεταγραφή. Προβληματίστηκες καθόλου; Το σκέφτηκες πολύ;


«Ηξερα πολύ καλά ποιο θα είναι το κόστος μια τέτοιας μετακίνησης. Ζω χρόνια στη Θεσσαλονίκη και ξέρω τη νοοτροπία αυτής της πόλης. Το σκέφτηκα αρκετά, ζύγισα τα πράγματα και είπα ότι θα το κάνω. Δεν έγινε από τη μία μέρα στην άλλη. Εχω τους λόγους μου που πήρα αυτή την απόφαση και τους ξέρω καλά μέσα μου. Οταν χρειάστηκε να πάρω την τελική απόφαση, έκρινα ότι αυτή η μεταγραφή θα είναι η καλύτερη για το μέλλον μου και το έκανα».

- Πριν από ενάμιση χρόνο είχες ένα σοβαρό τραυματισμό που σε κράτησε καιρό εκτός δράσης, ξέχωρα απ' όσα έγιναν πέρυσι. Σου έχει αφήσει κάποια φοβία αυτός ο τραυματισμός;

«Οχι, όχι, κανένα φόβο. Πάει, έγινε, τελείωσε. Ηταν δύσκολα τότε, αλλά τώρα δεν έχω να φοβηθώ κανέναν και τίποτα. Πλέον, αυτόν τον τραυματισμό ούτε που τον σκέφτομαι».

- Και τώρα φτάνουμε στην περσινή σεζόν. Δεν θα σε ρωτήσω το λόγο που δεν έπαιζες. Πόσο, όμως, σε έχει επηρεάσει αυτή η αποχή;


«Ελπίζω πως δεν θα μου πάρει καιρό. Σιγά σιγά ξαναβρίσκω τα πατήματά μου και ούτως ή άλλως θα έπρεπε να δουλέψω πολύ για να μπορέσω να δέσω στην ομάδα».

- Στο φιλικό με την Ντε Γκράαφτσαπ Β έχασες μια ευκαιρία από αυτές που λέμε ότι δεν χάνονται και είδα ότι απογοητεύτηκες.

«Κάθε παίκτης που χάνει τέτοια ευκαιρία απογοητεύεται. Λίγο η δική μου η απροσεξία, λίγο η ατυχία, χάθηκε το γκολ. Αλλά, εντάξει, δεν έγινε και τίποτα. Να ξέρεις ότι προσωπικά δεν έχω άγχος. Ο ποδοσφαιριστής είναι ένας εργάτης μέσα στο γήπεδο και κάθε φορά πρέπει να προσπαθεί για το καλύτερο για την ομάδα του. Θα έρθει και το γκολ, πού θα πάει».

«Απίστευτη πειθαρχία με Σάντος»

- Ποιο είναι το στοιχείο που σου κάνει μεγαλύτερη εντύπωση στην προετοιμασία του ΠΑΟΚ έως τώρα;


«Κατ' αρχάς υπάρχει μια απίστευτη πειθαρχία, την οποία εγώ δεν έχω ξαναζήσει σε προετοιμασία, και υπάρχει και αρκετή δουλειά. Βέβαια, όσον αφορά τη δουλειά στις προπονήσεις, εντάξει, το περίμενα, καθώς οι υποχρεώσεις μας είναι μεγάλες και χρειάζονται κόποι για να πετύχουμε τους στόχους μας».

- Αγωνίζεσαι σε μια θέση στην οποία υπάρχουν αρκετοί παίκτες στο ρόστερ και φαίνεται πως ο Ζλάταν Μουσλίμοβιτς έχει ένα προβάδισμα όσον αφορά την αρχική ενδεκάδα. Αυτό τι επίδραση έχει σε σένα;

«Αυτό είναι θετικό για όλους μας. Ο προπονητής κρίνει τη δουλειά μας και όσο προπονούμαι θα προσπαθώ να είμαι αυτός που πρέπει. Αλλωστε είναι θετικό να έχεις κοντά του τέτοιους παίκτες».

- Οπως ο Μουσλίμοβιτς;

«Και ο Αναστασάκος και ο Φιλομένο. Απ' όλους έχω να πάρω κάτι και ειδικά από εκείνους που είναι πιο μεγάλοι και πιο έμπειροι από εμένα, αλλά νομίζω πως και οι μεγαλύτεροι έχουν να πάρουν κάποια πράγματα από εμάς τους νεότερους».

«Δεν το έχω ξαναδεί»

- Τα εισιτήρια διαρκείας είναι 21.100, ενώ 16.000 κόσμος ήρθε στην πρώτη προπόνηση. Πώς ένιωσες;

«Είχα ακούσει κάποια πράγματα, αλλά άλλο να το ακούς και άλλο να το βλέπεις, να το ζεις. Και στην ''πρώτη'' ένιωσα περίεργα, αλλά και ωραία. Εκεί που έπαθα πλάκα είναι όταν μια μέρα πριν φύγουμε για την Ολλανδία πήγα για προπόνηση και είδα 1.500 άτομα στην ουρά. Απίστευτο!».

«Τους ευχαριστώ για το καλωσόρισμα»

Πώς εισέπραξες την υποδοχή του κόσμου του ΠΑΟΚ;


«Δεν περίμενα κάτι διαφορετικό, αλλά όχι και αυτήν τη ζεστασιά. Πάντα μια τέτοια μετακίνηση, όπως αυτή που έκανα εγώ, αφήνει κάτι, αλλά ο κόσμος της ομάδας με έκανε να νιώσω όμορφα και τώρα πρέπει να δείξω και εγώ στο γήπεδο τους λόγους που ήρθα εδώ».

Τι σε «φτιάχνει» στο γήπεδο;

«Δεν σκέφτομαι πολλά, απλά παίζω. Σίγουρα σε γεμάτο γήπεδο είναι σαφώς καλύτερα».

«Πάνω απ' όλα η υγεία μου»

Στο τέλος αυτής της σεζόν, τι θα σε κάνει να σκεφτείς ότι είσαι ικανοποιημένος;


«Θα ξεκινήσω από το βασικότερο όλων, που είναι η υγεία. Να μπορέσω να βγάλω τη σεζόν χωρίς κανένα πρόβλημα τραυματισμού. Μακάρι αυτό να γίνει και για τους συμπαίκτες μου. Προσωπικά θα ήθελα να πάρω όσο το δυνατόν περισσότερα παιχνίδια και φυσικά να σκοράρω, διότι αυτή είναι η δουλειά μου».

Μέσα στον επόμενο 1,5 μήνα κρίνεται η πορεία του ΠΑΟΚ στο Γιουρόπα Λιγκ. Πόσο σημαντική είναι μια καλή πορεία στην Ευρώπη;

«Αυτό το θέλουμε όλοι. Να πάμε στους ομίλους. Θα είναι δύσκολο, αλλά με δουλειά τίποτα δεν είναι τόσο δύσκολο. Για μένα οι πιθανότητες είναι μοιρασμένες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας/Post Your Comment

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου