Κοινοποιήστε το στο Facebook / Post It To Facebook

Δευτέρα 20 Ιουλίου 2009

Ο ΤΖΟΕ ΜΠΙΖΕΡΑ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ


Ο Τζόε Μπιζέρα αποκαλύπτεται. Ο Ουρουγουανός άσος του ΠΑΟΚ εκφράζει τον θαυμασμό του για τον κόσμο της ομάδας,δηλώνει δεμένος με τον σύλλογο και τονίζει ότι του αρέσει η μαχητικότητα που βγάζει η ομάδα στα παιχνίδια της καθώς είναι και ο ίδιος μαχητής ενώ μιλάει με τα καλύτερα λόγια για τον φίλο του Πάμπλο Γκαρσία..

Ακολουθεί η συνέντευξη του Τζόε Μπιζέρα:

Πόσο διαφορετικό να σε περιμένουμε φέτος, από τη στιγμή που συμμετείχες κανονικά σε όλη την προετοιμασία της ομάδας;

"Η καλή προετοιμασία είναι θετική για όλους τους παίκτες και την ομάδα. Μπορεί να είμαστε κουρασμένοι από τα πρώτα παιχνίδια που δώσαμε. Από εδώ και πέρα, όμως, όπου θα πέσει ο ρυθμός, θα δείτε ότι θα εμφανιστούμε έτοιμοι, ώστε σε λίγες μέρες να πάρουμε και την πρόκριση για την επόμενη φάση του Γιουρόπα Λιγκ".

Πέρυσι έπαιξες λίγο προς το τέλος της χρονιάς. Πόσο δύσκολο ήταν να βρεις τον αγωνιστικό σου ρυθμό;

"Πραγματικά ήταν δύσκολο. Δεν είχα παιχνίδια και θεωρώ ότι δεν πήρα και πολλές ευκαιρίες. Σε τέτοιες καταστάσεις δυσκολεύεσαι να βρεις ρυθμό σε σχέση και με αυτούς που παίζουν. Προσωπικά πάντως ήμουν ήσυχος με τη συνείδησή μου, μια και μέσα από τις προπονήσεις έδινα τον καλύτερό μου εαυτό και έδειχνα στον προπονητή μου ότι αξίζω. Τώρα είναι διαφορετικά τα πράγματα. Πιστεύω ότι μπορώ να έχω περισσότερο χρόνο συμμετοχής".

Έχεις τη δυνατότητα να παίζεις σε πολλές θέσεις του γηπέδου. Τι προτιμάς εσύ;


"Είμαι εξοικειωμένος σε κάτι τέτοιο, από τα χρόνια που αγωνίστηκα στην Ιταλία. Πραγματικά δεν έχω κανένα πρόβλημα να παίξω σε οποιαδήποτε θέση".

Από την παρουσία σου πέρυσι στο ελληνικό πρωτάθλημα τι σου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση;

"Αφού προσαρμόστηκα, μου έκαναν εντύπωση η παρουσία και η συμπεριφορά του κόσμου. Ειδικά του ΠΑΟΚ. Τους παρομοιάζω με αυτούς στην Ουρουγουάη. Είναι πραγματικά καλό για το ελληνικό ποδόσφαιρο να γεμίζει ο κόσμος τα γήπεδα".

Είσαι η ψυχή της παρέας και πειράζεις όλο τον κόσμο. Είναι ο χαρακτήρας σου τέτοιος ή το κάνεις για να υπάρχει καλό κλίμα στην ομάδα;


"Πρέπει να παραδεχθώ ότι όλα αυτά είναι μέρος της προσωπικότητάς μου. Θα ήταν πολύ ψεύτικο να τα κάνω όλα αυτά χωρίς να νιώθω τίποτα. Αλλά έτσι ήμουν πάντα. Φυσικά υπάρχουν στιγμές και στιγμές. Στην προπόνηση, όταν δουλεύουμε, είμαι συγκεντρωμένος και αυτό δεν αλλάζει ποτέ. Σε στιγμές χαλάρωσης, όμως, μπορεί και να πω κάτι στον γυμναστή της ομάδας, για παράδειγμα. Από εκεί και πέρα, όταν είμαστε σε προετοιμασία ή σε αποστολές μου αρέσει να κάνω πλάκες στους συμπαίκτες μου. Αυτό με κάνει να νιώθω καλά κι εγώ και σίγουρα βοηθάει να έχουμε ένα καλό κλίμα".

Στον ΠΑΟΚ έχετε μαζευτεί πολλοί παίκτες με έντονες προσωπικότητες και έντονο ταμπεραμέντο. Εσύ, ο Γκαρσία, ο Κονσεϊσάο, ο Μουσλίμοβιτς, ο Τσιρίλο κτλ. Πως το βλέπετε αυτό το γεγονός;


"Έχουμε πράγματι αρκετές δυνατές προσωπικότητες. Ο καθένας, όμως, πρέπει να είναι κομμάτι της ομάδας και να δίνει τον καλύτερο εαυτό του για το κοινό συμφέρον. Αν δεν πάει καλά ο ΠΑΟΚ, και εμείς δεν πάμε καλά. Το κακό δεν είναι να θέλεις συνέχεια να κερδίζεις και να παλεύεις πάντα γι’ αυτό. Έχουμε όλοι το πνεύμα νικητή και αυτό θέλουμε να περάσουμε στους νεότερους. Τέτοια στοιχεία βοηθούν τον κάθε παίκτη να γίνεται καλύτερος".

Νιώθεις ότι έχεις δεθεί με την ομάδα του ΠΑΟΚ;


"Σε όποια ομάδα κι αν πήγα δέθηκα. Με τον κόσμο κι όχι μόνο. Κατ’ αρχάς, μου αρέσει να μαθαίνω πολλά πράγματα για τις ομάδες και για την ιστορία τους. Από την άλλη, κι εγώ προσαρμόζομαι εύκολα σε νέες καταστάσεις. Εδώ στην Ελλάδα με βοήθησαν στην αρχή ο Κοντρέρας και ο Γκαρσία. Τώρα, όσον αφορά τον ΠΑΟΚ, ξέρω ότι εκπροσωπεί ένα μαχητικό πνεύμα. Αυτό μου ταιριάζει, γιατί είμαι κι εγώ μαχητής. Αυτό το βρήκα εδώ και μου αρέσει. Αυτή η ομάδα δεν τα παρατά ποτέ μέχρι να πετύχει τους στόχους της".

Κλείνοντας, πάμε και στα παρατσούκλια. Αυτό το ταλέντο, να βγάζεις διάφορα ονόματα στους συμπαίκτες σου, πώς το απέκτησες;

"Κατ’ αρχάς όλα αυτά βγαίνουν χωρίς κακία. Δεν είναι επικριτικά. Για παράδειγμα, ο Αναστασάκος είναι καλό παιδί, αλλά λόγω του σωματότυπου που έχει και των κινήσεων που κάνει μέσα στο γήπεδο τον έβγαλα… μούμια. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι καλός παίκτης. Τον άλλο, τον μικρό (σ.σ.: τον Παντίδη εννοεί), που ήρθε με τα γένια και τον είδα λίγο περίεργα, τον έβγαλα "ταλιμπάν". Αυτά βγαίνουν εύκολα. Κάποια μένουν, κάποια ξεχνιούνται".

- Είσαι στο ίδιο δωμάτιο με έναν παίκτη που έχει ακούσει πολλά στην Ελλάδα στον πρώτο χρόνο που έπαιξε. Τι άνθρωπος είναι ο Πάμπλο Γκαρσία;


"Τον Πάμπλο τον γνωρίζω εδώ και δώδεκα χρόνια από τις εθνικές ομάδες της Ουρουγουάης. Πάντα ήταν μία πολύ δυνατή προσωπικότητα που ήθελε να σε κάνει να νιώσεις την παρουσία του στο γήπεδο. Έχει φοβερά μαχητικό πνεύμα. Δεν παραιτείται ποτέ από τον σκοπό του. Κι αυτό είναι καλό να υπάρχει σε οποιαδήποτε ομάδα. Να το έχουν δηλαδή αρκετοί παίκτες. Για τον άνθρωπο Γκαρσία που εγώ ξέρω θέλω να πω ότι έχει μεγάλη καρδιά. Τα έχει καλά με όλο τον κόσμο. Είναι πολύ αγαπητός στα πιο οικεία του πρόσωπα και φυσικά έχει μία πολύ ωραία οικογένεια. Ο Γκαρσία είναι καλό παιδί. Ίσως σε όλους τους άλλους που τον βλέπουν στο γήπεδο να δείχνει αγέλαστος και στραβωμένος, αυτό όμως συμβαίνει γιατί είναι ένας ποδοσφαιριστής που δεν παρεκκλίνει ποτέ από τις αρχές του".

1 σχόλιο:

Αφήστε το σχόλιο σας/Post Your Comment

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου