Κοινοποιήστε το στο Facebook / Post It To Facebook

Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009

ΒΙΚΤΟΡ ΒΙΤΟΛΟ:ΕΙΜΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΟΠΑΔΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΤΟΥ ΠΑΟΚ


Ο ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ, Βίκτορ Βιτόλο μίλησε για την ισοπαλία στην Καβάλα υπογραμμίζοντας αρχικά ότι:Ο ΠΑΟΚ ήταν ανώτερος από την Καβάλα, είχαμε καλές και καθαρές ευκαιρίες, κυριαρχήσαμε στον αγωνιστικό χώρο. Αλλά είχαμε δοκάρια, σουτ που απέκρουσε ο αντίπαλος τερματοφύλακας, οπότε μιλάμε περισσότερο για έλλειψη τύχης».

Για την ανοδική πορεία της ομάδας του είπε: «Έχουμε θετικό απολογισμό, γιατί σε κάθε αγώνα παίρνουμε βαθμούς. Θέλουμε να κερδίζουμε και παράλληλα να παίζουμε καλό ποδόσφαιρο. Κοιτάμε τον επόμενο αγώνα με τον Εργοτέλη. Εφόσον μπορούμε να έχουμε την ίδια απόδοση και να κάνουμε τόσες ευκαιρίες, το γκολ θα έρθει, είμαι σίγουρος».
Όσον αφορά την παρουσία του κόσμου του ΠΑΟΚ τόνισε: «Είμαι ένας φανατικός οπαδός των φιλάθλων του ΠΑΟΚ. Δεν το έχω ξαναδεί αυτό, είμαι υπερήφανος για τον κόσμο μας που μας ακολουθεί σε κάθε αγώνα. Ήταν απίστευτο αυτό που ζήσαμε, οι φίλαθλοι μας έκαναν σε έναν εκτός έδρας αγώνα να νιώθουμε σαν να παίζουμε στο γήπεδο μας».
Μιλώντας για τους στόχους της ομάδας του ΠΑΟΚ είπε: «Στο Κύπελλο ο ΠΑΟΚ είναι πολύ… ζεστός για τον συγκεκριμένο θεσμό. Σίγουρα θέλουνε να παίξουμε του χρόνου στην Ευρώπη. Αλλά κοιτάμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά, αυτή η ομάδα δεν έχει ταβάνι και πραγματικά έχουμε τις δυνατότητες να πάμε ακόμα ψηλότερα, ακόμα καλύτερα» ενώ συμπλήρωσε για την δική του απόδοση: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την δουλειά που κάνω και την απόδοση μου. Νιώθω ότι είμαι στο 100%, είχα μία δύσκολη περίοδο λόγω του τραυματισμού μου. Αλλά μπορώ να βοηθήσω ακόμα περισσότερο την ομάδα, δεν κοιτάω όμως την προσωπική μου απόδοση αλλά να κερδίζει ο ΠΑΟΚ» ενώ για το φιλικό αγώνα φιλανθρωπικού χαρακτήρα που διοργανώνει κάθε χρόνο, φέτος θα γίνει στις 26 Δεκεμβρίου είπε: «Διοργανώνω για τρίτη χρονιά αυτό το φιλανθρωπικό παιχνίδι, στόχος φέτος είναι να βοηθήσουμε τις πολύτεκνες οικογένειες».

2 σχόλια:

Αφήστε το σχόλιο σας/Post Your Comment

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου