Κοινοποιήστε το στο Facebook / Post It To Facebook

Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2009

ΑΝΤΕΛΙΝΟ ΒΙΕΡΙΝΙΑ:ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ


Ο Βιεϊρίνια μίλησε για το παιχνίδι του περασμένου Σαββάτου με την ΑΕΛ καθώς και για την συνέχεια του πρωταθλή,ατος την απόδοση του φέτος και κυρίως για το θέμα του συμβολαίου του!

"Στην φάση που βρισκόμαστε τώρα αυτό που μετράει περισσότερο από όλα είναι η νίκη. Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι για μας καθώς θέλαμε την νίκη για να ξεπεράσουμε την ήττα από την ΑΕΚ. Βρεθήκαμε μπροστά στο σκορ νωρίς και λογικά αυτό θα έπρεπε να μας βοηθήσει για να παίξουμε ακόμη καλύτερα και να πετύχουμε κι άλλα γκολ αλλά τελικά δεν συνέβη αυτό και δεν μπορώ να το εξηγήσω. Η ομάδα πάντως έτρεξε πολύ, έπαιξε με πάθος, προσπάθησε πολύ στην διάρκεια του αγώνα για να πετύχει κι άλλα γκολ αλλά τελικά δεν ήρθαν".

Ερωτηθείς για την φάση του πέναλτι, ο Βιεϊρίνια ανέφερε τα εξής: "Η άποψη μου για την φάση δεν έχει αλλάξει από το Σάββατο, για μένα ήταν καθαρή φάση. Έπαιξα σώμα με σώμα με τον αντίπαλο, κάποιοι το λένε φάουλ, κάποιοι όχι, για μένα πάντως δεν ήταν απλά κοντραριστήκαμε όπως συμβαίνει στο παιχνίδι. Όσο για την φάση του πέναλτι, δεν υπάρχει αμφιβολία, ο τερματοφύλακας με ακούμπησε, με έβγαλε από την πορεία μου και δεν μπορούσα να συνεχίσω την προσπάθεια μου, ήταν ανατροπή και σωστά δόθηκε το πέναλτι".

Μιλώντας για την συνέχεια του πρωταθλήματος, τόνισε: "Αυτό που σκεφτόμαστε τώρα είναι πως θα μπορέσουμε να πάμε καλύτερα στην συνέχεια. Θα μπορούσαμε φυσικά να έχουμε μερικούς βαθμούς παραπάνω αλλά δεν μας απασχολεί τώρα, κοιτάμε μόνο πως θα πάμε ψηλότερα. Θέλουμε να παίρνουμε τις νίκες και στην συνέχεια να φτάσουμε την ομάδα στην κορυφή της βαθμολογίας".

Για την δική του απόδοση, ο Πορτογάλος άσος του ΠΑΟΚ είπε: "Δεν θέλω να μιλήσω για μένα, ως τώρα πάντως είναι μια πολύ καλή σεζόν για μένα, από τις καλύτερες σίγουρα αλλά θα πρέπει να περιμένουμε ως το τέλος του πρωταθλήματος για να πω ότι είναι η καλύτερη τελικά. Προσωπικά αυτό που θέλω είναι να βελτιώνομαι συνέχεια, προσπαθώ στις προπονήσεις να μαθαίνω και αυτό που θέλω είναι να βοηθώ την ομάδα να πετύχει τους στόχους της".

Σε ερώτηση, αν αποδίδει καλύτερα από την δεξιά πλευρά τόνισε: "Το σίγουρο είναι ότι όπως κάθε παίκτης, μου αρέσει να παίζω. Αυτό που προτιμώ είναι επίσης να παίζω στις γραμμές, είτε δεξιά είτε αριστερά, δεν έχω καμία προτίμηση. Πιστεύω ότι μπορώ να είμαι απειλητικός και από τις 2 πλευρές, δεν με νοιάζει ιδιαίτερα που, αρκεί να παίζω μπροστά και στην γραμμή".

Τέλος, μιλώντας για την ανανέωση του συμβολαίου με τον ΠΑΟΚ, ο Βιεϊρίνια με απόλυτη ειλικρίνεια υπογράμμισε πως: "Όπως έχει ήδη γραφεί, έχουν υπάρξει επαφές με την διοίκηση αλλά δεν ανακατεύομαι πολύ καθώς το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να παίζω καλά και να βοηθώ την ομάδα. Το θέμα λοιπόν το χειρίζεται η διοίκηση του ΠΑΟΚ με τους μάνατζερ μου, οι προθέσεις μου πάντως είναι γνωστές. Στον ΠΑΟΚ με εμπιστεύονται και με θεωρούν κεφάλαιο για την ομάδα, αυτό είναι σαφές, εγώ πάντως θέλω να έχω το μυαλό μου στο γήπεδο μόνο και να βοηθώ την ομάδα να πετύχει τους στόχους της. Δεν με απασχολεί και πολύ λοιπόν, ξέρω φυσικά ότι υπάρχει μια σχέση εμπιστοσύνης με τον ΠΑΟΚ και το θεωρώ πολύ σημαντικό.

Το καλοκαίρι ήθελα να επιστρέψω στην ομάδα, έβλεπα την εμπιστοσύνη και την στήριξη από όλους στον ΠΑΟΚ και ήθελα πολύ να τους το ανταποδώσω. Είμαι χαρούμενος που μπορώ και βοηθώ φέτος την ομάδα καθώς πέρυσι δεν έπαιξα πολύ, θέλω πάρα πολύ να τους ευχαριστήσω όλους για την στήριξη στο πρόσωπο μου όλο αυτό το διάστημα. Αυτό που θέλω είναι να είμαστε ευχαριστημένοι όλοι και πιστεύω ότι τελικά η συνεργασία μας θα συνεχιστεί".

2 σχόλια:

Αφήστε το σχόλιο σας/Post Your Comment

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου